Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικά αστικά ZONSON για συμπαραγωγή με τη ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ

Στις εγκαταστάσεις της γνωστής βιομηχανίας αμαξωμάτων και ρυμουλκούμενων οχημάτων ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ, όπως είναι η σημερινή ονομασία της ιστορικής φίρμας του Νίκου Κιολεΐδη, συναντήσαμε το 12μετρο ηλεκτρικ
Σάββατο 15/07/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το 12μετρο ηλεκτρικό αστικό Zonson στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ στον Βόλο
Το 12μετρο ηλεκτρικό αστικό Zonson στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ στον Βόλο

Στις εγκαταστάσεις της γνωστής βιομηχανίας αμαξωμάτων και ρυμουλκούμενων οχημάτων ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ, όπως είναι η σημερινή ονομασία της ιστορικής φίρμας του Νίκου Κιολεΐδη, συναντήσαμε το 12μετρο ηλεκτρικό αστικό της κινέζικης Zonson, λεωφορείο για το οποίο έγινε πολύς λόγος, καθώς συνδέθηκε με την κατασκευή του στην Ελλάδα.

«Τα λεωφορεία Zonson κυκλοφορούν αρκετά χρόνια τώρα στην Ευρώπη έχοντας λάβει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου», μας λέει ο Γιώργος Κιολεΐδης και προσθέτει: «Εμείς αντιπροσωπεύουμε τη μάρκα σε Ελλάδα και Κύπρο και έχουμε συνάψει συμφωνία με τη Zonson η συναρμολόγηση των λεωφορείων να γίνεται στην Ελλάδα, εδώ στον Βόλο, αλλά, βέβαια, αυτό προϋποθέτει παραγγελίες αρκετών μονάδων, προκειμένου να γίνουν και οι ανάλογες επενδύσεις για τη λειτουργία της γραμμής παραγωγής».

Το λεωφορείο φέρει σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και έχει λάβει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου
Το λεωφορείο φέρει σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και έχει λάβει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου

Μιλώντας, κατόπιν, για την ελληνική προστιθέμενη αξία που θα μπορούσε να προσδώσει η κατασκευή των λεωφορείων στην Ελλάδα, ο κ. Κιολεΐδης ήταν σαφής:

«Θα μπορούσε να ξεκινήσει από το 20% και να φτάσει σύντομα στο 40%. Θα πρέπει, όμως, να σημειώσω ότι στην πραγματικότητα μιλάμε για ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, λαμβάνοντας υπόψη και τις απαιτήσεις της ΕΕ».

Εξηγώντας τα παραπάνω, ο κ. Κιολεΐδης είπε ότι πλήθος μηχανικών τμημάτων και εξαρτημάτων που θα τοποθετηθούν στο λεωφορείο έχουν ευρωπαϊκή προέλευση και ανέφερε παραδείγματα όπως οι άξονες, οι αναρτήσεις, τα συστήματα, διεύθυνση και πέδησης, τα ηλεκτρικά κ.α., ενώ θα πρέπει να προστεθούν σ’ αυτά οι επί μέρους κατασκευές του αμαξώματος καθώς και ένα υψηλό ποσοστό εργατοωρών».

Διαβάστε περισσότερα για τις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ στον Βόλο και για την παραγωγή των ηλεκτρικών λεωφορείων Zonson στο τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου που κυκλοφορεί.

PreviousNext