Στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου, η Mercedes-Benz Trucks προσάρμοσε σε ένα eActros την ολοκληρωμένη λύση eWorX, που αναπτύχθηκε από τη ZF, μαζί με έναν φορτωτή με κάδο της PALFINGER.

Στόχο αποτελεί ο αποδοτικός εξηλεκτρισμός των δυναμοληπτών (PTO) για τον χειρισμό υδραυλικού εξοπλισμού εργασίας, όπως φορτωτών με κάδο ή γάντζο, γερανών ή ανυψωτικών. Το πλεονέκτημα: λειτουργία χωρίς καθόλου εκπομπές και με εξαιρετικά μειωμένη στάθμη θορύβου, που διευκολύνει ιδιαίτερα τη χρήση εντός πόλης και σε κατοικημένες περιοχές.

Ειδικότερα, στο περίπτερο της Mercedes-Benz Trucks στην έκθεση IFAT, παρουσιάζεται η συγκεκριμένη ολοκληρωμένη λύση με τη μορφή ενός eActros 300 με τον φορτωτή με κάδο PS T 18 της PALFINGER. Η φιλική προς τον χρήστη σχεδίαση καθώς και οι ασύμμετροι και ξεχωριστά ελεγχόμενοι ανυψωτικοί βραχίονες επιτρέπουν στο ανατρεπόμενο με ασύρματο τηλεχειρισμό να φορτώνει γρήγορα τα κοντέινερ, ακόμη και όταν είναι περίεργα τοποθετημένα. Μια νέα λειτουργία είναι η ενσωμάτωση του συστήματος eWorX της ZF, το οποίο δημιουργεί τη σύνδεση ανάμεσα στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και την υπερκατασκευή. Για βέλτιστη λειτουργική αποδοτικότητα, το eWorX ενσωματώνει εξαρτήματα, όπως ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο μετατροπέας ισχύος, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και οι μονάδες λογισμικού ειδικά για την εφαρμογή, σε μία λύση one-box τύπου «plug-and-work».

Η μπαταρία έλξης του eActros τροφοδοτεί το σύστημα eWorX της ZF με ηλεκτρική ενέργεια μέσω μιας διασύνδεσης συνεχούς ρεύματος. Ο ηλεκτροκινητήρας eWorX χρησιμοποιεί με τη σειρά του αυτήν την ενέργεια για τη μετάδοση κίνησης στην υδραυλική αντλία για το ανατρεπόμενο. Επομένως, δεν απαιτείται μηχανική σύνδεση με τον κινητήρα έλξης. Το eWorX διασφαλίζει την ομαλή επικοινωνία μεταξύ του eActros και της υπερκατασκευής μέσω της διεπαφής διαύλου CAN.