Με κυψέλες καυσίμου για την επέκταση της αυτονομίας του στα 400 χλμ., θα διατίθεται από το 2022 το Mercedes-Benz eCitaro. Το όνομα της συγκεκριμένης έκδοσης του ηλεκτρικού λεωφορείου θα συνοδεύει το «REX» (Range Extender).

Οι παραγγελίες για την εν λόγω έκδοση του ηλεκτρικού λεωφορείου ξεκίνησαν, με τη γερμανική εταιρεία δημόσιων μεταφορών SWEG να σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία τα προηγμένα λεωφορεία στο Μπάντεν. Νωρίτερα, μέσα στην επόμενη χρονιά, θα πραγματοποιηθούν οι πρώτες δοκιμές του Mercedes-Benz eCitaro REX στο Αμβούργο.

Υπενθυμίζεται, πως η προσθήκη κυψελών καυσίμου για την επέκταση της αυτονομίας, αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στη διαρκή αναβάθμιση των χαρακτηριστικών του eCitaro, που έχουν να κάνουν με τις μπαταρίες και την αυτονομία του οχήματος. Συγκεκριμένα, από τις μπαταρίες τεχνολογίας οξειδίου κοβαλτίου μαγνησίου νικελίου λιθίου (NMC) χωρητικότητας έως και 292 kWh που έχουμε σήμερα (243 kWh στο πρωτότυπο μοντέλο), το 2021 θα φτάσουμε σε συνολική χωρητικότητα 330 kWh (πάλι NMC). Θα ακολουθήσουν σε δύο περίπου χρόνια και οι πιο προηγμένες μπαταρίες λιθίου-πολυμερών με χωρητικότητα πάνω από 400 kWh, των οποίων ο ηλεκτρολύτης βρίσκεται σε στέρεη κατάσταση (solid-state).