Σε τρεις εκδόσεις μήκους (4.609-5.306 χλστ.) και με ωφέλιμο φορτίο έως και 1.275 κιλά, θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο στις ευρωπαϊκές αγορές κατά το δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους, το πλήρως ηλεκτρικό Peugeot e-Expert.

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν, επίσης, να επιλέξουν ανάμεσα στις μπαταρίες των 50 ή 75 kWh, οι οποίες σύμφωνα με τον κατασκευαστή προσδίδουν στο όχημα αυτονομία 230 και 320 χλμ. αντίστοιχα (πρότυπο WLTP). Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από το δάπεδο και δεν επηρεάζουν τον όγκο του χώρου φόρτωσης (έως 6,6 κ.μ.).

Σε ένα Wall Box των 11 kW, η πλήρης φόρτιση των μικρών μπαταριών πραγματοποιείται σε πέντε ώρες, με αυτές των 75kWh να χρειάζονται 7,5 ώρες. Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης ισχύος 100 kW, απαιτούνται 30 ή 45 λεπτά για να φτάσουν στο 80% οι μπαταρίες των 50 και 75 kWh αντίστοιχα.

Σημειώνεται, πως το νέο e-Expert στηρίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA και εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα μέγιστης απόδοσης 100 kW (136 hp) ισχύος και 260 Nm ροπής, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το καπό και νέων ΙΧ μοντέλων της γαλλικής εταιρείας.

Πλήρης παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου van της Peugeot, θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR.

peugeot_web-4_0.jpg

Στην οθόνη αφής απεικονίζονται οι ενδείξεις του 3D Navigation συστήματος TomTom Traffic. Από εκεί μπορεί να γίνει και η περιήγηση στο «Ηλεκτρικό» μενού του οχήματος.