Τροχοί & TIR

Νέα γενιά Setra ComfortClass & TopClass

Τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς Setra ComfortClass και TopClass πραγματοποιήθηκαν στην ΙΑΑ 2022 με τα λεωφορεία να ανταποκρίνονται στις υψηλότερες απαιτήσεις για οικονομία, ασφάλεια και ευελιξία. Ε
Τετάρτη 09/11/2022 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς Setra ComfortClass και TopClass πραγματοποιήθηκαν στην ΙΑΑ 2022 με τα λεωφορεία να ανταποκρίνονται στις υψηλότερες απαιτήσεις για οικονομία, ασφάλεια και ευελιξία. Εξωτερικά τα πούλμαν διατηρούν τα γνώριμα χαρακτηριστικά της εταιρείας με την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στη μάσκα τους, με το λογότυπο να δεσπόζει σε ένα μοντέρνο ασημί πλαίσιο.

Στο εσωτερικό της ComfortClass και Topclass κυριαρχούν η άνεση και η πολυτέλεια για τους επιβάτες. Στις αλλαγές ουσίας, ανανεωμένα είναι τα διακοσμητικά ένθετα στο χώρο οδήγησης και τα νέα σετ σέρβις με τα ακροφύσια κλιματισμού τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Τα καθίσματα επίσης διατίθενται σε πολλές παραλλαγές.

Η κυριότερη προσθήκη στη νέα γενιά αφορά τα συστήματα υποβοήθησης που βασίζονται σε μια νέα ηλεκτρική/ηλεκτρονική δομή, τα οποία μάλιστα κάνουν το ντεμπούτο τους σε ευρωπαϊκό λεωφορείο. Με τα συστήματα αυτά τα Setra γίνονται ακόμη πιο ασφαλή, άνετα, πιο φιλικά προς τους χρήστες και αισθητά πιο οικονομικά. Το νέο σύστημα Active Drive Assist 2 περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαφόρων συστημάτων υποβοήθησης που υποστηρίζουν τον οδηγό στη διατήρηση απόστασης και την παραμονή στη λωρίδα. Επίσης νέο είναι και το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist 5 (ABA 5) – ένα σύστημα που μπορεί να πραγματοποιεί πέδηση και όταν αναγνωρίζει κινούμενους και σταματημένους πεζούς. Τα συστήματα ABA 5 και ADA 2 είναι δύο από τα πολλά κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών των νέων τουριστικών λεωφορείων που ξεκουράζουν τον οδηγό και προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

Μία ακόμη καινοτομία είναι το ηλεκτρονικό χειρόφρενο το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα, όταν ο λεβιές τοποθετείται στη θέση Ν (νεκρά). Επίσης, απενεργοποιείται όταν ο λεβιές γυρίσει στη θέση D (οδήγηση) και ο οδηγός πατήσει το γκάζι. Επίσης νέα είναι η προσθήκη κάμερας 360ο η οποία εξασφαλίζει άριστη ορατότητα. Όσον αφορά τους κινητήρες εξοπλίζονται με τον εξακύλινδρο Mercedes-Benz OM 470 με κυβισμό 10,7 λίτρων σε τρία επίπεδα απόδοσης από τους 394 έως τους 456 ίππους. Επίσης διαθέσιμος είναι και ο ισχυρότερος 12,8 λίτρων ο οποίος έχει απόδοση 476 και 510 ίππους αντίστοιχα.

Αναλυτική παρουσίαση σε επόμενο τεύχος.

PreviousNext