Τροχοί & TIR

Νέο Ford Transit Courier

Το ολοκαίνουργιο Ford Transit Courier προσφέρει τώρα βελτιωμένη παραγωγικότητα και συνδεσιμότητα στους πελάτες και ήδη τα πρώτα αντίτυπα του πρωτοποριακού Transit αρχίζουν να παραδίδονται σε επιχειρ
Δευτέρα 15/01/2024 - 16:20
Κοινοποίηση στα Social Media

Το ολοκαίνουργιο Ford Transit Courier προσφέρει τώρα βελτιωμένη παραγωγικότητα και συνδεσιμότητα στους πελάτες και ήδη τα πρώτα αντίτυπα του πρωτοποριακού Transit αρχίζουν να παραδίδονται σε επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη.

Με στόχο τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας, το Transit Courier έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μεγαλύτερου και πιο ευέλικτου χώρου φόρτωσης με 25% περισσότερη χωρητικότητα έναντι του απερχόμενου μοντέλου, δυνατότητα μεταφοράς δύο ευρωπαλετών και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο.

Στο εσωτερικό, η ολοκαίνουργια σχεδίαση του χώρου φόρτωσης όσο και εκείνη της καμπίνας περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά με βάσει τις ανάγκες των πελατών, τα οποία ενισχύουν την παραγωγικότητα και την άνεση εν ώρα εργασίας. 

Το ολοκαίνουργιο Transit Courier είναι πλήρως ενσωματωμένο στην πλατφόρμα λογισμικού και συνδεδεμένων υπηρεσιών της Ford Pro με στόχο την προώθηση της αποδοτικής λειτουργίας, είτε πρόκειται για ιδιοκτήτες-διαχειριστές είτε για μεγάλους στόλους – συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων διαχείρισης λογισμικού της Ford Pro για την αύξηση του παραγωγικού λειτουργικού χρόνου και της υπηρεσίας Ford Pro Service για τη μείωση του κόστους ιδιοκτησίας.

Η παραγωγή του ολοκαίνουργιου Transit Courier με κινητήρες βενζίνης και diesel βρίσκεται σε εξέλιξη τώρα στο ανανεωμένο εργοστάσιο της Ford Otosan στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, το οποίο υπόκειται σε αλλαγές ύστερα από επενδύσεις 490 εκατομμυρίων ευρώ. Η σειρά Courier θα συμπληρωθεί από το ηλεκτρικό μοντέλο E-Transit Courier, για το οποίο οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν αργότερα φέτος.

Περισσότερη λειτουργικότητα

Το Transit Courier συνδυάζει μια τολμηρή νέα εξωτερική εμφάνιση με σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητες. Το τετραγωνισμένο σχήμα του προσφέρει αυξημένη χωρητικότητα φορτίου σε όλες τις διαστάσεις, ενώ οι κοντοί πρόβολοι και η εμπνευσμένη από SUV σχεδίαση τονίζουν την ανθεκτικότητα και τις ικανότητές του.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης έχει αυξηθεί κατά 181 mm στα 1.802 mm και η νέα πίσω ανάρτηση με αμορτισέρ τοποθετημένα υπό γωνία αυξάνει το πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών σε 1.220 mm. Αυτό σημαίνει ότι το συμπαγές van μπορεί πλέον να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες. Ο συνολικός όγκος φορτίου είναι 2,9 m3, δηλαδή μεγαλύτερος κατά 29% από το απερχόμενο μοντέλο. Ο τελευταίος μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω χρησιμοποιώντας ένα νέο διαχωριστικό, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρουν αντικείμενα όπως σανίδες ή σωλήνες μήκους άνω των 2.600 mm.

Οι πελάτες μπορούν τώρα να επιλέξουν μεταξύ ενός μοντέλου με στάνταρ ωφέλιμο φορτίο ή μιας έκδοσης με υψηλότερο, η οποία εξοπλίζεται με προοδευτικού τύπου ελατήρια dual rate για τη διαχείριση μέγιστου μικρού ωφέλιμου φορτίου έως και 854 kg 3 - αύξηση πάνω από 45% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης για όλες τις εκδόσεις είναι 1.100 kg. 4

Όλα τα panel van διαθέτουν στάνταρ πίσω πόρτες που ανοίγουν σε γωνία 180 μοιρών και έξι σημεία πρόσδεσης στο δάπεδο. Διατίθενται φωτισμός χώρου φόρτωσης LED, καλύμματα δαπέδου από καουτσούκ ή ξύλο, καθώς και ράγες αποθήκευσης φορτίου που εγκαθίστανται στο μέσον του διαθέσιμου ύψους του χώρου φόρτωσης, τα οποία βοηθούν στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου φόρτωσης.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση αμαξώματος double-cab-in-van για να μεταφέρουν το πλήρωμα εργασίας μαζί με όλο τον εξοπλισμό τους. Αυτή διαθέτει μια δεύτερη σειρά τριών θέσεων με διαιρούμενο κάθισμα σε αναλογία 60/40, που μπορεί να αναδιπλώνεται και να πέφτει τελείως. Με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς μιας ευρωπαλέτας στο χώρο φόρτωσης. Τα pop-up παράθυρα της δεύτερης σειράς καθώς και οι πίσω πόρτες με τζάμια είναι στάνταρ. Επιπρόσθετα, τα πλαϊνά παράθυρα πλήρους μεγέθους είναι προαιρετικά.

Καμπίνα 

Το υψηλό επίπεδο ενσωματωμένης τεχνολογίας του Transit Courier έχει ως σημείο αναφοράς ένα «digiboard» που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών η οποία υποστηρίζεται από το πιο πρόσφατο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 4 της Ford. Η συνδρομητική υπηρεσία Connected Navigation μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα και να μειώσει τον φόρτο εργασίας του οδηγού με ενημερώσεις για την κυκλοφορία, τη στάθμευση και τους τοπικούς κινδύνους. Η ασύρματη συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ. 

Ένα ενσωματωμένο μόντεμ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, το οποίο επιτρέπει τη συνεχή συνδεσιμότητα με το οικοσύστημα της Ford Pro και τις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού που εξελίσσουν τις δυνατότητες του οχήματος με την πάροδο του χρόνου χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε συνεργείο.

Για τους οδηγούς που χρειάζεται να έχουν τακτική πρόσβαση στο smartphone τους, μία ενσωματωμένη βάση τηλεφώνου στο ταμπλό είναι στάνταρ σε όλα τα Transit Courier. Αυτό καταργεί την ανάγκη για μια βάση στον αεραγωγό ή το παρμπρίζ και διατηρεί το τηλέφωνο σε ασφαλές αλλά ορατό σημείο.

Αποδοτικοί κινητήρες

Το ολοκαίνουργιο Transit Courier εισάγει μια έκδοση του γνωστού, αποδοτικού βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost της Ford με απόδοση με 125 PS, που προσφέρεται παράλληλα με την έκδοση 100 PS του ίδιου κινητήρα, η οποία έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να εκπέμπει λιγότερο CO2 και να βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα.

Ο EcoBoost κινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα νέο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη για την υποστήριξη των πελατών που οδηγούν συχνά σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Το σύστημα διπλού συμπλέκτη επιτρέπει ομαλές, γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς απώλεια ροπής, ώστε να βελτιώνεται τόσο η αποδοτικότητα στις χαμηλές ταχύτητες 1 όσο και η οδηγική εμπειρία.

Ένας κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue 1,11 με απόδοση 100 PS είναι διαθέσιμος για πελάτες που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ο κινητήρας διατίθεται στα μοντέλα van και double-cab-in-van και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

PreviousNext