Τροχοί & TIR

Νέο Peugeot Partner 100 L1 PRO: από 14.518€

Άνεση, υψηλή εκμετάλλευση και ασφάλεια Το νέο Peugeot Partner, το «International Van Of The Year 2019», είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, και με την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα BlueHDi των 10
Παρασκευή 28/06/2019 - 11:28
Κοινοποίηση στα Social Media

Άνεση, υψηλή εκμετάλλευση και ασφάλεια

Το νέο Peugeot Partner, το «International Van Of The Year 2019», είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, και με την έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα BlueHDi των 100 hp (100 L1 PRO), να εκκινεί τώρα από τις 14.518€ (χωρίς ΦΠΑ), αποτελεί μεγάλο δέλεαρ για τους επαγγελματίες.

Το κόμπακτ van της γαλλικής εταιρείας είναι το πιο «φρέσκο» μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε αποδοτικότητα, παραγωγικότητα κι εκμετάλλευση. Με την πιο ευρύχωρη καμπίνα της κατηγορίας, άφθονους χώρους αποθήκευσης στο εσωτερικό, ωφέλιμο έως 1.000 κιλά, και μοναδικά ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, ανεβάζει σημαντικά τον πήχη στην κατηγορία.

Μοντέρνα καμπίνα

Το νέο Partner διαθέτει ένα ιδιαίτερα κομψό και δυναμικό αμάξωμα, απόλυτα ενταγμένο στο εταιρικό σχεδιαστικό πνεύμα της εταιρείας, η γκάμα της οποίας χαρακτηρίζεται από μοντερνισμό και εμπνευσμένο ντιζάιν.

Αισθητικά, όλα αυτά έχουν νοητή συνέχεια και στο τριθέσιο εσωτερικό, όπου μπορεί να επιλεγεί το σύστημα ρυθμιζόμενων καθισμάτων «Multiflex», χάρη στο οποίο -με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού- μπορούν να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους 3,09 μέτρων στην έκδοση Standard και 3,44 μέτρων στην έκδοση Long. Επιπλέον, το κεντρικό κάθισμα μετατρέπεται σε ένα τραπεζάκι, ένα ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό όταν στο Partner επιβαίνουν δύο άτομα. Συνολικά, το εσωτερικό διαθέτει άφθονο «αέρα» που επιτρέπει στον επαγγελματία να δουλεύει άνετα κι ευχάριστα.

Το Partner είναι το πρώτο επαγγελματικό όχημα της εταιρείας στο οποίο τοποθετήθηκε το Peugeot i-Cockpit, το οποίο ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του οχήματος και περιλαμβάνει το μικρής διαμέτρου (flat bottom) τιμόνι, το σύστημα HUD (head-up display), καθώς και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, το νέο Partner διαθέτει το σύστημα Περιφερειακής Πίσω Ορατότητας, το οποίο απεικονίζει σε οθόνη με τη βοήθεια δύο καμερών την περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο, ώστε ο οδηγός να βλέπει τα πάντα, ακόμα και στην περίπτωση που οδηγεί ένα κλειστό και με διαχωριστικό στο χώρο φόρτωσης, επαγγελματικό όχημα.

Στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, έχουμε κανονική υπερπαραγωγή, με το αυτοκίνητο να μπορεί (στάνταρ και προαιρετικά) να εξοπλιστεί με οτιδήποτε διαθέτει η αυτοκινητοβιομηχανία LCV αυτή τη στιγμή. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, διατίθενται συνολικά 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας. Από ενεργό cruise control, μέχρι head-up display, πανοραμική θέαση στη οπισθοπορεία, μέχρι σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού και το πολύ χρήσιμο σύστημα αυτόματης πέδησης με ικανότητα ανίχνευσης πεζών.

100 hp – η χρυσή τομή

Στη γκάμα του νέου Peugeot Partner περιλαμβάνονται δύο επιλογές στον κινητήρα πετρελαίου BlueHDi των 1,6 λίτρων: Η μικρότερη έχει απόδοση 75 ίππων και η μεσαία 100 ίππων, δύο εκδόσεις που εξοπλίζονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο.

Το Peugeot Partner με τον κινητήρα BlueHDi 100 S&S, για το οποίο «τρέχει» τώρα προωθητική ενέργεια, ξεκινά πλέον από τις 14.518 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για την έκδοση «Standard», στο επίπεδο εξοπλισμού PRO (100L1 PRO). Αν σκεφτεί κανείς τη νεότητα του μοντέλου, και το δυναμικό εκμετάλλευσης και παραγωγικότητας που προσφέρει, η συγκεκριμένη προσφορά είναι μεγάλο δέλεαρ. Ειδικά από τη στιγμή που το Partner βασίζεται σε καινούργιο σασί, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν κάθε διαθέσιμο χώρο –  θα χωρέσουν άνετα δύο ευρωπαλέτες, ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης φτάνει τα 4,4 κυβικά μέτρα, και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τα 1.000 κιλά.

Σε ό,τι αφορά την έκδοση ισχύος των 100 hp (254 Nm), θεωρείται από τους μηχανικούς εξέλιξης της Peugeot, η χρυσή τομή, και η πλέον ενδεικνυόμενη ως προς τον συνδυασμό παραγωγικότητας και μειωμένης κατανάλωσης. Η μέση τυποποιημένη προϊδεάζει για την αποδοτικότητα του Partner καθώς πέφτει κάτω κι από τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό για τις μεταφορικές δυνατότητες του οχήματος.

«Κλούβα» πολυτελείας

Η στάνταρ (4,40 μ.) έκδοση, έχει μεταξόνιο 2.785 χιλιοστά, ωφέλιμο έως 1.000 κιλά εξαιρουμένου του οδηγού, και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 3,3 κυβικά μέτρα. Το ωφέλιμο μήκος φόρτωσης ανέρχεται στα 3.090 χιλιοστά (με αναδιπλωμένο διπλό κάθισμα συνοδηγού). Το αυτοκίνητο διατίθεται με δίφυλλη πίσω πόρτα, στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο επαρκής χώρος ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών σημαίνει ότι, ακόμη και στο «κοντό» Combo Cargo θα χωρέσουν δύο ευρωπαλέτες.

Το κατώφλι του χώρου φόρτωσης απέχει μόλις 580 χιλιοστά από το έδαφος. Πολλά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά κυρίως ως προ τις διαστάσεις είναι κορυφαία στην κατηγορία, όπως το ωφέλιμο μήκος φόρτωσης. Σημαντικό στοιχείο εκμετάλλευσης είναι και το προαιρετικό άνοιγμα οροφής ώστε να μπορούν να φορτωθούν αντικείμενα μεγάλου μήκους υπό γωνία, όπως σωλήνες και ξύλινες δοκοί.

Στο δρόμο

Κατευθείαν με την είσοδο στο εσωτερικό ο οδηγός καταλαβαίνει πως κάτι ξεχωριστό συμβαίνει εδώ: ο πολύ μοντέρνος διάκοσμος και λεπτομέρειες όπως το ηλεκτρικό χειρόφρενο εισάγουν καινά δαιμόνια στην κατηγορία. Τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, πλην όμως δείχνουν ποιοτικά και έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην αντοχή τους σε γρατζουνιές. Η θέση οδήγησης είναι σωστά διαμορφωμένη, και ικανή να φιλοξενήσει άνετα διάφορους σωματότυπους –ο «αέρας» και η αίσθηση ευρυχωρίας του Partner είναι ευχάριστη έκπληξη για τα δεδομένα της κατηγορίας των κόμπακτ van. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει μοντέρνα γραμματοσειρά, και ευκρινέστατες ενδείξεις.

Τα κιβώτιο έχει μικρές διαδρομές και θετικό κούμπωμα. Στην πόλη, η ευελιξία και η ευκολία στο μανουβράρισμα δύσκολα θα αφήσουν κάποιον παραπονεμένο. Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το van έχει καλή οδική συμπεριφορά. Στην εθνική, παρά το σεβαστών διαστάσεων ανφάς, δεν εισέρχονται έντονοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στο εσωτερικό, και η κατευθυντικότητα είναι άριστη, όπως και η ποιότητα κύλισης. Το δυνατό χαρτί πάντως της κατασκευής, είναι το σετάρισμα της ανάρτησης και η επιτυχημένη ισορροπία μεταξύ ενδοτικότητας και κρατήματος. Το Partner διαθέτει την πιο «ώριμη» οδική συμπεριφορά σε όχημα της κατηγορίας και κρατάει τον οδηγό φρέσκο και ξεκούραστο.

Ο κινητήρας είναι γραμμικός και δε δυσανασχετεί ακόμη και υπό πλήρες φορτίο σε χαμηλές στροφές, και οι κραδασμοί απουσιάζουν. Το σύστημα διεύθυνσης χαρακτηρίζεται από ικανή ροή πληροφορίας, και στην πόλη είναι εξαιρετικό. Πολύ δυνατά τα φρένα και με άψογη αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Εν κατακλείδι, το δυνατό «χαρτί» του Partner, πέρα από τη γενικότερη φρεσκάδα της κατασκευής, και την υψηλή εκμετάλλευση, είναι το επίπεδο της προσφερόμενης άνεσης, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το κορυφαίο σε ελαφρύ επαγγελματικό της κατηγορίας.

Τεχνολογική αιχμή στις 14.518€

Το Peugeot Partner με τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια, μοιάζει σχεδόν με αυτονόητη επιλογή για τον επαγγελματία που ψάχνει όχημα της κατηγορίας. Τα νέα επαγγελματικά της Peugeot «χτίστηκαν» πάνω στην πρωτοποριακή πλατφόρμα EMP2 της PSA και συνοδεύονται από μοναδικό ραφινάρισμα, κορυφαία ποιότητα κύλισης και σχεδόν απόλυτη εκμετάλλευση. Σκοπός των μηχανικών ήταν ευθύς εξαρχής, τα νέα μοντέλα να παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα για μεγάλο χρονικό διάστημα: συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που κάνουν εδώ παγκόσμια πρεμιέρα όπως υποβοήθηση μανουβραρίσματος, ειδική μέριμνα για την πλήρη ηχομόνωση της καμπίνας, και πληθώρα «πακέτων» εξοπλισμού ανάλογα με τη χρήση, τα καθιστούν αυτόματα σχεδόν, κορυφαία επιλογή. Πόσο μάλλον, όταν το κατώφλι εισόδου σε ό,τι πιο καινούργιο διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά κατέβηκε στις 14.518€.

Διαβάστε επίσης

Με συνολικά έντεκα οχήματα στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο  συμμετείχε η Iveco Bus.

Το ΜΑΝ με τον αρχικό χρωματισμό του και τα γνήσια ανταλλακτικά του.

ford

Το περίπτερο της πολωνικής εταιρείας Solaris, το Solaris  Urbino 18 Electric και το Solaris Urbino 18 Hydrogen.

PreviousNext