Έχοντας κατακτήσει τον πολυπόθητο τίτλο του Van of the Year 2019, το Peugeot Partner αποδεικνύεται ένα πολυ-εργαλείο με πολλές εφαρμογές στην αστική μεταφορά. Μια από αυτές είναι για τη μεταφορά φρούτων και λαχανικών, τόσο από εταιρείες, όσο και από μεμονωμένους εμπόρους.

Οδηγούμε το νέο Partner από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Παπασταματάκης Α.Ε, όπου το φορτώνουμε μία παλέτα με αβοκάντο. Αυτό που ανακαλύπτουμε στην πράξη, είναι ότι η νέα γενιά είναι αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στον ιδιοκτήτη του. Ποια είναι όμως αυτά; Ακολουθήστε μας στο δρομολόγιο των 1.000 χιλιομέτρων και γνωρίστε τα.

Το Partner καθημερινά θα διανύει δεκάδες χιλιόμετρα σε αστικές μεταφορές και έτσι το δοκιμάζουμε σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας. Από τα πρώτα θετικά στοιχεία εντοπίζουμε την καλή ορατότητα, χωρίς να μας εμποδίζουν οι μπροστινές κάθετες κολόνες. Επίσης το τιμόνι, αν και στην αρχή πρόκειται να σας προβληματίσει εξαιτίας της μικρής στεφάνης του, ωστόσο, στην πράξη αποδεικνύεται τελικά πρακτικό καθώς ο οδηγός έχει άμεση οπτική επαφή με το καντράν. Το κόψιμό του είναι πολύ καλό και είναι αρκετά ελαφρύ, ακόμη και όταν το όχημα είναι σταματημένο.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που θέλουμε να αναφέρουμε είναι η ικανοποιητική κατανάλωσή του εντός πόλης, χάρη και στη συμβολή του συστήματος Start/Stop. Από το Χαλάνδρι μέχρι τα ΚΤΕΛ Κηφισού καλύψαμε μια απόσταση 8,1 χιλιομέτρων σε 33 λεπτά, εξαιτίας της αυξημένης κίνησης. Από αυτά, τα 12,33 λεπτά ο κινητήρας υπολειτουργούσε, με μηδενική κατανάλωση, καθώς ενεργοποιείτο το σύστημα Start/Stop. Επομένως, γίνεται άμεσα κατανοητή η χρησιμότητα και η οικονομία που επιτυγχάνει το εν λόγω σύστημα σε συνθήκες πόλης, με τα συνεχόμενα σταμάτα - ξεκίνα. Εντός πόλης, χωρίς φορτίο, η κατανάλωση που σημειώσαμε ήταν 5,4 λίτρα/100 χλμ.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Απριλίου (372) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.