Την προσεχή Δευτέρα, 1η Φεβρουαρίου, λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους δύο παράλληλους διαγωνισμούς πώλησης των περιουσιακών στοιχείων της Λάρκο, οι οποίοι διενεργούνται από το ΤΑΙΠΕΔ και τον ειδικό διαχειριστή της εταιρείας, παρέχοντας παράλληλα στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να υποβάλουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα ηλεκτρονικά, υπό την προϋπόθεση ότι μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου θα έχουν σταλεί και τα hard copies των εγγράφων.

Επιπλέον, το ΤΑΙΠΕΔ δημοσιοποίησε πρόσκληση για την πρόσληψη ανεξάρτητου εκτιμητή, σχετικά με την αξιοποίηση των μεταλλευτικών δικαιωμάτων, αλλά και των παγίων που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο. Συγκεκριμέν,α ο εκτιμητής προβλέπεται να υποβάλει ανεξάρτητη έκθεση αποτίμησης των παγίων που παραχωρούνται μέσω του διαγωνισμού.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός που διενεργείται από το ΤΑΙΠΕΔ αφορά στο εργοστάσιο της εταιρείας, καθώς και στα δημόσια μεταλλεία Λάρυμνας και Λουτσίου. Αντίστοιχα, ο διαγωνισμός που διενεργείται από τον ειδικό διαχειριστή αφορά στην ιδιωτική περιουσία της ΛΑΡΚΟ και περιλαμβάνει τα μεταλλευτικά δικαιώματα επί των μεταλλείων της Εύβοιας, της Φθιώτιδας και Βοιωτίας (Άγιος Ιωάννης), τα μεταλλεία της Καστοριάς, αποθέματα μεταλλευμάτων, υποπροϊόντα και ανακυκλώσιμα υλικά, καθώς και αγροτεμάχια στην περιοχή του μεταλλείου της Λάρυμνας, στον Άγιο Ιωάννη, στη Λιάβδα Λάρυμνας και στην Εύβοια.

Δουλεύουν πολλά φορτηγά

Τις εξελίξεις στη Λάρκο παρακολουθούν με το ίδιο ενδιαφέρον και δεκάδες αυτοκινητιστές ΔΧ και εργολάβοι με ΦΙΧ και Μ.Ε., οι οποίοι απασχολούνται με συμβάσεις για τις μεταφορές των εκσκαπτικών υλικών και άλλων προϊόντων.

Ειδικά, οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ ήλθαν πριν λίγους μήνες σε μια συμφωνία με τον εκκαθαριστή να συνεχίσουν το μεταφορικό τους έργο με χαμηλότερο κόμιστρο και πάγωμα προηγούμενων οφειλών της Λάρκο προς αυτούς.

Η μετάβαση στο νέο καθεστώς ιδιοκτησίας της Λάρκο είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσει το μεταφορικό έργο των αυτοκινητιστών, οι οποίοι θα κληθούν να υπογράψουν νέες συμβάσεις χωρίς, όμως, να είναι προς το παρόν γνωστό αν το μεταφορικό έργο παραμείνει το ίδιο ή αν θα μειωθεί λόγω διαφορετικών επιλογών εκμετάλλευσης από το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.