Τις κυψέλες καυσίμου νέας γενιάς του ολοκαίνουργιου, υδρογονοκίνητου ΙΧ, Toyota Mirai, φέρουν τα πρωτότυπα βαρέα φορτηγά Kenworth T680, που αυτή την περίοδο πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια στις ΗΠΑ, μεταφέροντας φορτία από και προς τα λιμάνια του Λος Αντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Σημειώνεται, πως σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής μάρκας, το σύστημα κυψελών καυσίμου δεύτερης γενιάς, προσδίδει στα πρωτότυπα φορτηγά μικτού βάρους 36,3 τόνων, αυτονομία άνω των 483 χλμ. (300 μιλίων), ακόμα και όταν αυτά φέρουν πλήρες φορτίο. Τονίζεται, ακόμα, πως το νέο σύστημα κυψελών καυσίμου, είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε φορτηγά διαφόρων κατασκευαστών.
Σε σχέση με προηγούμενα πρωτότυπα που έχουν δοκιμαστεί, το Kenworth T680 φέρει πίσω από την καμπίνα του, έξι δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου μικρότερων διαστάσεων, οι οποίες ωστόσο έχουν την ίδια χωρητικότητα με το παρελθόν. Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί μια καινούργια, ισχυρότερη μπαταρία ιόντων λιθίου, χάρη στην οποία βελτιώνεται η ροή ισχύος στους ηλεκτρικούς κινητήρες.