Για την κατάργηση των βεβαιώσεων είχαν γίνει αρκετές παρεμβάσεις από τα Ι.ΚΤΕΟ κάνοντας λόγο για γραφειοκρατικό μέτρο, ενώ διαρκείς και επαναλαμβανόμενες ήταν και οι δηλώσεις του προέδρου της Ο.Φ.Α.Ε. κ. Κενανίδη καθώς και οι επιστολές του προς το υπουργείο για την κατάργηση του μέτρου των βεβαιώσεων επικαλούμενος το πρόσθετο κόστος για τους αυτοκινητιστές που συνεπάγεται η προμήθεια της βεβαίωσης.
Ωστόσο, το μέτρο της βεβαίωσης ήταν το βασικό εργαλείο εναντίον της εμφάνισης παράνομων φορτηγών και μάλιστα, από την καθιέρωσή του πριν από οκτώ περίπου χρόνια, το φαινόμενο κυκλοφορίας «μαϊμού» φορτηγών είχε περιοριστεί δραστικά. Το γεγονός ότι η υποχρέωση προμήθειας του ΗΑΣ (τσιπάκι) παραμένει σε ισχύ, ουδόλως περιορίζει τον κίνδυνο επανεμφάνισης των παρανόμως κυκλοφορούντων φορτηγών για τον απλούστατο λόγο ότι οι αρχές δεν χρησιμοποιούν τις συσκευές «ρίντερς» για την ανάγνωση των στοιχείων του ΗΑΣ. Που σημαίνει κατά την άποψή μας, ότι η κατάργηση των βεβαιώσεων θα πρέπει να αντικατασταθεί με περισσότερους και πιο σημαντικούς ελέγχους των φορτηγών και σίγουρα με τη χρήση των «ρίντερς».