Παρελθόν από την ηγεσία του ΟΑΣΘ αποτελεί ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού Γιώργος Σκόδρας, την παραίτηση του οποίου ζήτησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα τη θέση του καταλαμβάνει ο οικονομολόγος -Σερραίος στην καταγωγή- Κωνσταντίνος Ταγγίρης, διορισμένο μέλος στο Δ.Σ. του ΟΣΕ.
Από την πλευρά του ο κ. Σκόδρας σε δήλωσή του αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Ανέλαβα έναν ξεχαρβαλωμένο ΟΑΣΘ και παραδίδω έναν Οργανισμό έτοιμο να περάσει στην επόμενη φάση του, που θα σχετίζεται με την εφαρμογή του Κανόνα της Απελευθέρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών.
Μέσα σε μόλις τρία χρόνια καταφέραμε να προχωρήσουμε τομές και αποφάσεις πρωτοφανείς όχι μόνο για τα 65 χρόνια του ΟΑΣΘ, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα. Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον στόλο των αστικών λεωφορείων και να νοικοκυρέψουμε τη λειτουργία του Οργανισμού σε όλες του τις πτυχές. Κανείς άλλωστε δεν ξεχνά ότι τον Ιούλιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο 235 αστικά λεωφορεία, ενώ σήμερα περίπου 500!
Η μίσθωση 260 λεωφορείων, που επιτεύχθηκε για πρώτη φορά στην Πατρίδα μας, καθώς έως πρότινος απαγορευόταν, σε συνδυασμό με την παραχώρηση δρομολογίων στα ΚΤΕΛ, που απαιτούσε «βαριές» διαδικασίες, αλλά και την δωρεά των λεωφορείων από το Δήμο Θεσσαλονίκης, έδωσαν ανάσα ανακούφισης στο επιβατικό κοινό.
Τοποθετήσαμε για πρώτη φορά σύστημα εισροών - εκροών και ελέγχουμε πλέον όλη τη διακίνηση καυσίμων, το κόστος για τα οποία είναι το δεύτερο στον ετήσιο προϋπολογισμό του ΟΑΣΘ. Εφαρμόσαμε πρόγραμμα απολυμάνσεων για όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη δύσκολη εποχή της Πανδημίας, για την οποία πήραμε σοβαρά μέτρα για την προστασία τόσο του προσωπικού, όσο και των επιβατών μας.
Εγκαταστήσαμε για πρώτη φορά τους Στάσιμους Ελεγκτές για τον έλεγχο των εισιτηρίων, ενώ προχωρήσαμε σε ενημερωτική καμπάνια με μηνύματα για την προστασία του κοινωνικού αγαθού της αστικής συγκοινωνίας, που στόχευε στους νέους, με τη συμβολή γνωστών αθλητών. Μισθώσαμε νέο χώρο για τα παλιά οχήματα, κάτι που ανακούφισε σε σημαντικό βαθμό τα αμαξοστάσια που «στενάζουν» από την έλλειψη χώρων».
Υπενθυμίζουμε ότι, το θέμα αλλαγής στη Διοίκηση του ΟΑΣΘ απασχολούσε από καιρό το Υπ. Μεταφορών και σχετίζεται με την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην πλήρη απελευθέρωση των αστικών συγκοινωνιών.