Τροχοί & TIR

Περισσότερα φορτία στον ΟΛΘ

Κατά το 1ο εξάμηνο του 2021 σημειώθηκε συνολική αύξηση των εσόδων του λιμένα της Θεσσαλονίκης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, η οποία οφείλεται στην αύξηση του συνολικού όγκου διακιν
Τετάρτη 15/09/2021 - 14:17
Κοινοποίηση στα Social Media

Κατά το 1ο εξάμηνο του 2021 σημειώθηκε συνολική αύξηση των εσόδων του λιμένα της Θεσσαλονίκης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, η οποία οφείλεται στην αύξηση του συνολικού όγκου διακινούμενων φορτίων, τόσο στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (CT), όσο και στον τερματικό σταθμό συμβατικού φορτίου (CCΤ).

Αναλυτικότερα, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 8,1%, από 217 χιλ. TEUs στο 1ο εξάμηνο του 2020, σε 235 χιλ. TEUs το 1ο εξάμηνο του 2021. Κατά την ίδια περίοδο, οι ποσότητες συμβατικού φορτίου που διακινήθηκαν αυξήθηκαν κατά 13,3%, από 1.888 χιλ. τόνους σε 2.140 χιλ. τόνους αντίστοιχα, αύξηση οφειλόμενη κυρίως σε διακίνηση νικελίου και σκραπ.

Αναφορικά με τα μεγέθη της μητρικής ΟΛΘ Α.Ε., η αύξηση των εσόδων κατά τους πρώτους 6 μήνες του 2021 ανήλθε σε € 2,4 εκατ. (αύξηση 6,8%), από € 34,7 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2020, στα € 37 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2021, με € 1,5 εκατ. πρόσθετα έσοδα προερχόμενα από τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, ήτοι αύξηση 6,2% και πρόσθετα € 0,9 εκατ. από τον τερματικό σταθμό συμβατικού φορτίου, σημειώνοντας αύξηση 9%, αποτέλεσμα κυρίως αυξημένων όγκων φορτίων και στους δύο τομείς.

Αναφορικά με την εκτίμηση της επίδρασης της πανδημίας, η Διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. παραμένει θετική για τη διακίνηση φορτίων για το σύνολο του 2021. Ειδικά το 2ο εξάμηνο του 2021 αναμένεται να αποφέρει βελτιωμένους όγκους διακίνησης φορτίων, όταν τα αποτελέσματα της πανδημίας αρχίσουν να υποχωρούν με αυξημένους ρυθμούς.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε σχετικά: «Το γεγονός πως τα συνολικά έσοδα της Εταιρείας παρουσίασαν ανοδική πορεία το 1ο εξάμηνο του 2021 είναι ιδιαίτερα θετικό, ειδικά εάν λάβει κανείς υπόψιν του τις προκλήσεις με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος ο κλάδος των μεταφορών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παραμένουμε αισιόδοξοι και επικεντρωμένοι στον στρατηγικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του λιμένα της Θεσσαλονίκης και την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου, εστιάζοντας και στην επίσπευση, όπου αυτό είναι δυνατό».

PreviousNext