Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την επίτευξη οικονομιών κλίμακας τα ΚΤΕΛ των νομών Πελοποννήσου ήρθαν σε συμφωνία σύμπραξης δυνάμεων που θα επιτρέψει δρομολόγια με χαμηλότερο κόστος.

Αυτό ήταν το θετικό αποτέλεσμα της συνάντησης που είχαν πρόσφατα στην Τρίπολη, ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ Νομού Αρκαδίας Α.Ε., κ. Νικόλαος Κουτσόγιωργας, Ο Πρόεδρος της Π.Ο.Α.Υ.Σ., κ. Σοφοκλής Φάτσιος, Ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ. Νομού Αργολίδας Α.Ε., κ. Αργύρης Μαρούσης,  Ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ. Νομού Κορινθίας Α.Ε., κ. Νότης Μάρκελος, Ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ. Νομού Λακωνίας Α.Ε., κ. Δαμιανός Σταθάκος και ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ. Νομού Μεσσηνίας Α.Ε. κ. Νικήτας Μπούρας.

Σύμφωνα με το arcadiaportal.gr, ο Πρόεδρος της Κ.Τ.ΕΛ. Νομού Αρκαδίας Α.Ε., κ. Κουτσόγιωργας και οικοδεσπότης της συνάντησης αυτής των προέδρων τόνισε: «...πως σκοπός της συνάντησης αυτής είναι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού σε ενδονομαρχιακό και διανομαρχιακό επίπεδο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και όχι μόνο. Αφορμή αυτού του εγχειρήματος είναι πρόσφατο ταξίδι μου στην Ελβετία, όπου για να εξυπηρετηθώ από τα διάφορα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της περιοχής ολοκλήρωσα τις μετακινήσεις μου με ένα ενιαίο εισιτήριο. Δεν θα παραλείψω να αναφερθώ σε σύμπραξη δυνάμεων με τη δημιουργία ενιαίων δρομολογίων όπως για παράδειγμα προς Θεσσαλονίκη να γίνεται με ένα Λεωφορείο και σε καθημερινή βάση απ’ ότι εβδομαδιαία και να επιβιβάζει και να αποβιβάζει καθ’ όλη τη διαδρομή».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Π.Ο.Α.Υ.Σ., κ. Σοφοκλής Φάτσιος, αφού ευχαρίστησε την ενέργεια του Προέδρου της Κ.Τ.Ε.Λ. Νομού Αρκαδίας, επεσήμανε ότι: ‘’...τα Κ.Τ.Ε.Λ. είναι ο κυριότερος και ο αξιόπιστος μεταφορικός φορέας της Ελλάδος, όπου μεταφέρει το 80% του επιβατικού κοινού. Θέλω να αναφερθώ στο γεγονός πως στην Πελοπόννησο υστερεί η σύμπραξη και η συνεργασία των Κ.Τ.Ε.Λ. σε αντίθεση με την Βόρειο Ελλάδα και με άλλες περιφέρειες της Ελλάδος. Στο παρελθόν είχαμε κάνει κάποιες προσπάθειες αλλά δεν ευδοκίμησαν. Αλλά τώρα που υπάρχει το ενδιαφέρον αυτό, είναι για την καλή εξυπηρέτηση του πολίτη.

Να αναφέρω ότι το 2010 οι εισπράξεις ετησίως των ΚΤΕΛ ήταν στα 5 δις και το 2017 τα 4,7 δις. Τότε που το πετρέλαιο είχε 0,90 λεπτά και σήμερα αγγίζει το 1,40 ευρώ. Οπότε καταλαβαίνετε πόσο σημαντικές είναι αυτές οι συμπράξεις των ΚΤΕΛ.

Προσπαθούμε να έχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση τόσο των ΚΤΕΛ όσο και των πολιτών με το χαμηλότερο κόστος. Εγκρίθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα 16 εκ. από τα ΕΣΠΑ και θα ανακοινωθεί την ερχόμενη εβδομάδα για να έρθει και το ενιαίο εισιτήριο που θα μπορεί να πηγαίνει ο πολίτης οπουδήποτε. Πάνω σε αυτό σε λίγο καιρό θα ψηφιστεί και το νέο νομοσχέδιο από το Υπουργείο Μεταφορών που δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας το προηγούμενο (4199) και ο κυρίαρχος στόχος μας πέραν από την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τον αλληλοσεβασμό των μελών μας, είναι να συμβάλουμε και στη παροχή κοινωνικής πολιτικής αφού εξυπηρετούμε με τις καλύτερες υπηρεσίες Α.Μ.Ε.Α., φοιτητές, πολύτεκνους και διάφορα άλλα κοινωνικά στρώματα.

Να φανταστείτε ότι σε ετήσια βάση στα ΚΤΕΛ η μεταφορά των ΑΜΕΑ είναι στα 17 εκ. και εισπράττουμε τα 5. Στους φοιτητές είναι 19 εκ. και εμείς εισπράττουμε 7 εκ. Στα πολύτεκνα είναι 12,7 εκ και εισπράττουμε 1 εκ. κ.α. Καλή επιτυχία σας εύχομαι στην όλη προσπάθεια της σύμπραξης αυτής.

Θετικές προς τον ίδιο σκοπό ήταν και οι τοποθετήσεις των προέδρων και των άλλων ΚΤΕΛ της Πελοποννήσου.