Τροχοί & TIR

Αγωνιστικά

Τρείς αγωνιστικοί τράκτορες με σημαντικές βελτιώσεις στους κινητήρες τους και με πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα έδωσαν το παρών στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης Transport Show 2018. Πρόκειται για τα
Παρασκευή 30/11/2018 - 12:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τρείς αγωνιστικοί τράκτορες με σημαντικές βελτιώσεις στους κινητήρες τους και με πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα έδωσαν το παρών στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης Transport Show 2018.

Πρόκειται για τα δύο γνωστά σε όλους μας μοντέλα, το ΜΑΝ από το συνεργείο Γιώργος – Παναγιώτης στη Θεσσαλονίκη και το Renault από το συνεργείο Φρένων ο Γιώργος. Στον ίδιο χώρο έγιναν και τα αποκαλυπτήρια του νέου αγωνιστικού μονοθέσιου τράκτορα FS 2000 από το συνεργείο του Χρήστου Κωτσαντή.

Αναλυτικότερα το πράσινο ΜΑΝ, ο Βόρειος V10,φοράει τον κινητήρα D284OLF01 με κυβισμό 18.270 κ. εκ. Το βάρος του τράκτορα είναι 4.300 κιλά και ο καλύτερος χρόνος που έχει φέρει είναι 13.5 δτλ. στα 0-400 μέτρα. Πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια σε όλους τους αγώνες Dragster και έχει κερδίσει αρκετά κύπελλα.

Το μαύρο Renault είναι το μοντέλο Premium και ο κινητήρας είναι 11.000 κ. εκ. Το σασμάν του είναι το σειριακό της Allison και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 χιλιόμετρα. Ο καλύτερος χρόνος που έχει φέρει στα 0-400 είναι το 2016 με 14.173 δτλ.

Το νέο μοντέλο το οποίο πρόκειται να πρωταγωνιστήσει στους μελλοντικούς αγώνες είναι το FS 2000 με πετρελαιοκινητήρα Volvo D12A 420, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους + 500 ίππους με ψεκασμό πρωτοξείδιου του αζώτου. Η μέγιστη ροπή του εκτοξεύεται στα 5.500 Nm. Το βάρος του τράκτορα φτάνει τα 4.600 κιλά. Το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι σειριακό 6 σχέσεων της ZF και συγκεκριμένα το μοντέλο ΗP 602 το οποίο είναι τροποποιημένο για 6.000 Nm ροπής. Σύντομα θα καταγράψουμε τις επιδόσεις του στην πίστα, ωστόσο τα 0-100 χλμ/ώρα τα πιάνει μόλις σε 4,365 δτλ.

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στους τρεις διαγωνιζόμενους καθώς και στους οδηγούς των άλλων αγωνιστικών οχημάτων στους αγώνες που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης

Η BYD έλαβε μέρος με τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα της, κατάλληλα  για αστικές και υπεραστικές μεταφορές.

Με συνολικά έντεκα οχήματα στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο  συμμετείχε η Iveco Bus.

40 χρόνια SCANIA

Service Centers

PreviousNext