«Οι φούσκες των Λυμπερόπουλων έσκασαν, τα κούφια λόγια τα πήρε ο αέρας. Έμειναν όμως χειροπιαστά αποτελέσματα. Τα οποία έκανε πράξη το προεδρείο του ΣΑΤΑ, για τον κλάδο. Με σχέδιο επιμονής, σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα», αναφέρει σε σημερινή (17/11/21) του ανακοίνωση το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και προσθέτει:

Στους πρόσφατους νόμους που ψηφίστηκαν, αποτυπώνονται 5 σημαντικά κέρδη για τον κλάδο:

1. Με το Κώδικα Ποινικής Δικονομίας τελειώνει η ταλαιπωρία για τις χρονοβόρες δεσμεύσεις των Ε.Δ.Χ. Ταξί. Με μια απλή αίτηση στον Εισαγγελέα ή στον ανακριτή το ταξί είναι ελεύθερο προς εκμετάλλευση και κυκλοφορία, εντός λίγων ημερών.

2. Το ιδανικό μερίδιο. Σε περίπτωση απώλειας ή ανάκλησης της άδειας το 50% πηγαίνει στον συνιδιοκτήτη του άλλου 50%.

3. Ο ιδιοκτήτης απαλλάσσεται από το πρόστιμο των 2.000 ευρώ, στην περίπτωση που ο οδηγός έχει πλαστή ειδική άδεια. Εξασφαλίστηκε η ειδική άδεια, με επανέλεγχο και αντικατάσταση σε μορφή διπλώματος.

4. Δόθηκε παράταση στα Ε.Δ.Χ. που έχουν ημερομηνία λήξης από 01/01/2020. Παρατείνεται το όριο ηλικίας έως τέλος του 2022.

5. Άνοιξε ο δρόμος, που σύντομα θα γίνει λεωφόρος, για την αντικατάσταση των 5θέσιων Ε.Δ.Χ. με 7θέσια ή 9θέσια. Ένας στόχος χρόνων, γίνεται πράξη. Η αρχή γίνεται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλη τη χώρα, όπως δεσμεύτηκε δημοσίως το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Από την ερχόμενη άνοιξη-και ενόψει της επόμενης τουριστικής περιόδου, η οποία όπως δείχνουν οι προκρατήσεις θα είναι «σεζόν ρεκόρ»-σε όλη τη χώρα, οι συνάδελφοι θα έχουν ένα νέο όπλο στα χέρια τους: Τα 7θέσια - 9θέσια Ε.Δ.Χ.

1

Κατά Λυμπερόπουλου

Στη συνέχεια της ανακοίνωσής του, το ΣΑΤΑ τονίζει ότι το προεδρείο έχει πλέον αποκαταστήσει το κύρος του Συνδικάτου αφήνοντας πίσω την άθλια εικόνα δημιούργημα του «ξεπερασμένου» Λυμπερόπουλου.

Αναφέρει συγκεκριμένα:

«Η Διοίκηση του ΣΑΤΑ, με συλλογικό πνεύμα και συνεργασία κατάφερε να αποτινάξει τη ρετσινιά της «κλαδικής του ΣΥΡΙΖΑ» από τον κλάδο, να αποκαταστήσει το κύρος και την αξιοπιστία του και να γίνει θεσμικός συνομιλητής της κυβέρνησης, προς όφελος όλων των συναδέλφων. Το προεδρείο του ΣΑΤΑ πλέον έχει όραμα και σχέδιο, έχει φωνή, έχει επιχειρήματα, έχει και το κύρος, ώστε να επηρεάζει με θετικό τρόπο τις αποφάσεις, που αφορούν τον κλάδο μας. Η άθλια εικόνα των «ταξί εκλογικών κέντρων» έργο και δημιούργημα του ξεπερασμένου Λυμπερόπουλου, ευτυχώς αποτελεί μακρινό παρελθόν για τον κλάδο μας. Βρίσκεται στον κάδο των αχρήστων, μαζί με τις αναχρονιστικές αντιλήψεις του, οι οποίες κράτησαν τον κλάδο καθηλωμένο επί σειρά ετών.

Τώρα ήρθε η ώρα για την «νέα εποχή του ταξί». Μια εποχή εναρμονισμένη με τις σύγχρονες ανάγκες, που υπόσχεται ανάπτυξη και καλύτερες μέρες για τον ταξιτζή και την οικογένειά του. Όσα πετύχαμε με πείσμα και αγωνιστικότητα, αλλά όχι με «αντάρτικο», είναι μόνο η αρχή. Γιατί, το προεδρείο του ΣΑΤΑ έχει όραμα και σχέδιο που υπηρετεί την ανάπτυξη όλου του κλάδου και του κάθε επαγγελματία ξεχωριστά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται παγκοσμίως.

Οι «ξερές» και «άνυδρες» εποχές του «Λυμπεροπουλισμού» ανήκουν οριστικά και αμετάκλητα στο μίζερο παρελθόν. Μαζί με τις αναχρονιστικές αντιλήψεις του, όπως, ότι «τα 7θέσια και τα 9θέσια με ταξίμετρο(…) θα είναι η οικονομική καταστροφή για τους ταξιτζήδες». Το σύγχρονο ταξί είναι η δουλειά μας, το σπίτι μας, η προκοπή μας. Είναι ένα δημόσιο αγαθό σε αρμονία με την κοινωνία και τις νέες ανάγκες της, που βρίσκει τη θέση που του αξίζει. Κι αυτή είναι η δέσμευσή μας. Και πλέον μιλάμε με έργα και όχι με λόγια. Μιλάμε με νομοθετημένα αποτελέσματα και όχι με γενικόλογους στόχους και άπιαστες χίμαιρες.

Πετύχαμε 5 σημαντικούς στόχους και προχωράμε. Όλοι μαζί, δημοκρατικά, συλλογικά, συνθετικά. Βρισκόμαστε παντού. Στους δρόμους και στις πιάτσες, αλλά και στα κέντρα διαμόρφωσης και λήψης αποφάσεων. Επεξεργαζόμαστε κι έχουμε έτοιμες και νέες προτάσεις, οι οποίες θα τεθούν σε διαβούλευση στον κλάδο. Στόχος τους είναι η διαρκής βελτίωση και ο εκσυγχρονισμός του κλάδου των ταξί. Για ένα πιο σύγχρονο και αποδοτικό ταξί, σε μια αναπτυσσόμενη κοινωνία και οικονομία».