Το πρώτο ήταν ότι η τουρκική μεταφορική ως Τρίτη χώρα στερούνταν εγγράφων άδειας διεθνούς μεταφοράς.
Το δεύτερο ήταν ότι ο οδηγός του φορτηγού οδηγούσε για 33 ώρες χωρίς διάλειμμα!
Το τρίτο ήταν ότι για μεγάλα χρονικά διαστήματα το φορτηγό έτρεχε με ταχύτητα μεγαλύτερη των ορίων και, βέβαια, με πειραγμένο τον κόφτη.
Αυτά (μόνο) έδειξε ο έλεγχος των Γερμανών αστυνομικών στον κόμβο Neuendettelsau στον αυτοκινητόδρομο Α6 όταν σταμάτησαν το φορτηγό για Truck Control.
Το συνολικό πρόστιμο που επέβαλαν ήταν 22.000 ευρώ. Από αυτά τα 18.000 στην ιδιοκτήτρια του φορτηγού μεταφορική εταιρεία και τα 4.000 ευρώ στον οδηγό.
Επιπρόσθετα, το φορτηγό οδηγήθηκε σε χώρο στάθμευσης, όπου και ακινητοποιήθηκε μέχρι την καταβολή των προστίμων.
Πηγή: trans.info/ polizeimittelfranken
Σημείωση: Στο τεύχος Φεβρουαρίου του ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR (κυκλοφορεί 1/02/23) δημοσιεύεται άρθρο σχετικό με συσκευή ανίχνευσης αμφεταμινών κατά τον έλεγχο οδηγών φορτηγών. Οι αμφεταμίνες επιδρούν στο νευρικό σύστημα προκαλώντας υπερδιέγερση με δυνατότητα ο άνθρωπος να μπορεί να εργάζεται για περισσότερες ώρες.