Γιορτάστηκαν φέτος τα 70 χρόνια από τότε που η Daimler-Benz AG εξαγόρασε τα δικαιώματα του Unimog από την εταιρεία Boehringer Bros, θέτοντας τα θεμέλια για τη δημιουργία ενός από τα πιο εμβληματικά οχήματα της Mercedes-Benz.

Το όλο ζήτημα προέκυψε ήδη από την παρουσίαση του Unimog στην έκθεση DLG της Φρανκφούρτης, το καλοκαίρι του 1950. Τότε κατέστη σαφές στους ιθύνοντες της Boehringer Bros από το Γκόπινγκεν, πως για να μπορέσουν να ικανοποιήσουν τη ζήτηση για το μοντέλο τους, θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί μια πολύ μεγάλη επένδυση. Επιπλέον, πρόβλημα αποτελούσαν οι παραδόσεις των κινητήρων από την Daimler-Benz, καθώς στη μεταπολεμική περίοδο δεν υπήρχε επάρκεια και εύλογα προτεραιότητα είχαν τα μοντέλα που έφεραν τα σήματα της Daimler. Λόγος γίνεται για τον πετρελαιοκινητήρα OM 636 του επιβατικού μοντέλου Mercedes-Benz 170 D, ο οποίος κινούσε και το πρώτο Unimog 70200, με την ισχύ του μειωμένη από τους 38 στους 25 ίππους.

Ο ντίζελ κινητήρας OM 636 των 25 ίππων από την επιβατική Mercedes-Benz 170 D, σε κοινή θέα στην καμπίνα του πρώτου Unimog 70200, πριν αυτό αποκτηθεί από τη Daimler.

Στις διαπραγματεύσεις που πραγματοποιήθηκαν για την εξαγορά του Unimog, συμμετείχαν δύο εκπρόσωποι της Daimler-Benz AG και έξι μέτοχοι της εταιρείας Boehringer. Ανάμεσά τους ήταν ο «πατέρας» του Unimog, ο Albert Friedrich, καθώς και οι Rolf και Werner Boehringer. Σημειώνεται, πως οι συνομιλίες για την εξαγορά του Unimog είχαν αρχίσει στις 5 Σεπτεμβρίου 1950 και ολοκληρώθηκαν στις 27 Οκτωβρίου του ίδιου έτους.

Όλα αυτά αποτέλεσαν τις προϋποθέσεις για να δημιουργηθεί το Unimog όπως το ξέρουμε σήμερα: Ένα ανυπέρβλητο επαγγελματικό εργαλείο με πλήθος εφαρμογών, το πιο «σκληροτράχηλο» ίσως όχημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο έχει να επιδείξει μέχρι στιγμής περισσότερες από 380.000 πωλήσεις.