Και βελτίωση των TGL και TGM ελαφρών - μεσαίων φορτηγών
Τις εξελίξεις της ΜΑΝ στον τομέα των φορτηγών και ιδιαίτερα στους κινητήρες, παρουσίασε τον περασμένο μήνα στο Augsburg, ο πρόεδρος της εταιρείας Anton Weinmann, ενόψει της έκθεσης ΙΑΑ του Αννόβερο, αλλά και με την ευκαιρία της φετινής επετείου των 150 χρόνων από τη γέννηση του Rudolf Diesel που, όπως είναι γνωστό, κατασκεύασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα στο εργοστάσιο Maschinenbabrik του Augsburg, η εξέλιξη του οποίου είναι η σημερινή ΜΑΝ
Συνοπτικός πίνακας κινητήρων Euro 5 και EEV για τις σειρές D20 CR, D26 CR και D28 CR
Τύπος |
Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές |
Ισχύς κινητήρα |
Μέγιστη ροπή |
EGR / SCR |
D2066 |
Euro 5 |
235/320 |
1,600 |
EGR |
D2066 |
Euro 5/EEV |
235/320 |
1,600 |
SCR |
D2066 |
Euro 5 |
265/360 |
1,800 |
EGR |
D2066 |
Euro 5/EEV |
265/360 |
1,800 |
SCR |
D2066 |
Euro 5 |
294/400 |
1,900 |
EGR |
D2066 |
Euro 5 |
294/400 |
1,900 |
SCR |
D2066 |
Euro 5 |
323/440 |
1,900 |
SCR |
D2676 |
Euro 5 |
323/440 |
2,100 |
EGR |
D2676 |
Euro 5 |
353/480 |
2,300 |
EGR |
D2676 |
Euro 5 |
353/480 |
2,300 |
SCR |
D2676 |
Euro 5 |
397/540 |
2,500 |
SCR |
D2868 |
EEV |
500/680 |
3,000//2,700 |
SCR |