Τροχοί & TIR

MAN: Ένα βήμα μπροστά στους κινητήρες Euro 5, χωρίς AdBlue

Και βελτίωση των TGL και TGM ελαφρών - μεσαίων φορτηγών Τις εξελίξεις της ΜΑΝ στον τομέα των φορτηγών και ιδιαίτερα στους κινητήρες, παρουσίασε τον περασμένο μήνα στο Augsburg, ο πρόεδρος της εταιρε
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Και βελτίωση των TGL και TGM ελαφρών - μεσαίων φορτηγών

Τις εξελίξεις της ΜΑΝ στον τομέα των φορτηγών και ιδιαίτερα στους κινητήρες, παρουσίασε τον περασμένο μήνα στο Augsburg, ο πρόεδρος της εταιρείας Anton Weinmann, ενόψει της έκθεσης ΙΑΑ του Αννόβερο, αλλά και με την ευκαιρία της φετινής επετείου των 150 χρόνων από τη γέννηση του Rudolf Diesel που, όπως είναι γνωστό, κατασκεύασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα στο εργοστάσιο Maschinenbabrik του Augsburg, η εξέλιξη του οποίου είναι η σημερινή ΜΑΝ

Συνοπτικός πίνακας κινητήρων Euro 5 και EEV για τις σειρές D20 CR, D26 CR και D28 CR

Τύπος

Αντιρρυπαντικές προδιαγραφές

Ισχύς κινητήρα
kW/hp

  Μέγιστη ροπή
(Nm)

EGR / SCR

D2066

Euro 5

235/320

1,600

EGR

D2066

Euro 5/EEV

235/320

1,600

SCR

D2066

Euro 5

265/360

1,800

EGR

D2066

Euro 5/EEV

265/360

1,800

SCR

D2066

Euro 5

294/400

1,900

EGR

D2066

Euro 5

294/400

1,900

SCR

D2066

Euro 5

323/440

1,900

SCR

D2676

Euro 5

323/440

2,100

EGR

D2676

Euro 5

353/480

2,300

EGR

D2676

Euro 5

353/480

2,300

SCR

D2676

Euro 5

397/540

2,500

SCR

D2868

EEV

500/680

3,000//2,700

SCR

Στο ίδιο τεύχος #245

PreviousNext