Τροχοί & TIR

SCANIA R 620 TOPLINE PRESTIGE

SCANIA R 620 Topline Prestige Δεν είναι μόνο δύναμη. Είναι και «πρεστίζ». Αυτό το μήνυμα θέλει να περάσει η SCANIA λανσάροντας μια πολυτελέστατη έκδοση καμπίνας Topline, την οποία ονομάζει «prestige
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

SCANIA R 620 Topline Prestige

Δεν είναι μόνο δύναμη. Είναι και «πρεστίζ». Αυτό το μήνυμα θέλει να περάσει η SCANIA λανσάροντας μια πολυτελέστατη έκδοση καμπίνας Topline, την οποία ονομάζει «prestige» και, βέβαια, την τοποθετεί πάνω από τον θηριώδη V8 της σειράς R 620.

Πέρα από το αίσθημα της πολυτέλειας που χαρίζει η εκτεταμένη χρήση των δερμάτων, η «prestige» δεν παύει να είναι μια Topline, όπως αρκετοί σκανιάκηδες την απολαμβάνουν ήδη στην Ελλάδα και σίγουρα θα εμφανιστούν στη μεγάλη παρέλαση του Truck Festival στο Ελληνικό.

Μάθαμε ακόμα, ότι στο Truck Festival, η «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ» θα έχει στο περίπτερό της τη ναυαρχίδα R 620 με την Topline «prestige».

Φαινόμενο SCANIA V8

Αν και ο σουηδός κατασκευαστής προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων για να καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες του «transport», στην Ελλάδα παρατηρείται το «φαινόμενο SCANIA V8». Δηλαδή τα 560 και τα 620 να αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων SCANIA, όταν στις χώρες της δυτικής Ευρώπης, συμβαίνει περίπου το αντίθετο, δηλαδή οι ιπποδυνάμεις 420, 470, 480 (μονομπλόκ) και 500 να κατέχουν το 80% της αγοράς.

«Στην Ελλάδα, μπορείς και νιώθεις τη διαφορά υπέρ του ισχυρού κινητήρα λόγω των δρομολογίων με μακρύτερα ανηφορικά κομμάτια, με βαριά φορτία, ή δουλεύοντας λατομείο ή σκραπ», είναι η εξήγηση ιδιοκτήτη R 560. «Η δύναμη του κινητήρα χρειάζεται, δεν πάει στράφι», πρόσθεσε.

Και στην ερώτηση, αν μετράει την κατανάλωση και τι πληρώνει, δείχνει εξίσου άνετος λέγοντας: «ο V8 είναι οικονομικός. Στο λατομείο (Βωξίτες Παρνασσού - Δίστομο) δουλεύουν όλα τα αυτοκίνητα, όλες οι μάρκες. Εκεί εκτελούμε τα ίδια δρομολόγια με το κάθε αμάξι ζυγισμένο και μπορούμε και κάνουμε συγκρίσεις».

Τη δική του πάντως εκδοχή για τις αυξημένες πωλήσεις των R 164 δίνει διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

«Οι κινητήρες V8 σε σχέση με την ισχύ τους είναι οικονομικοί. Δουλεύουν στις 1.150-1.180 στροφές/λεπτό, αθόρυβα, δεν ζορίζονται και έτσι έχουν σχεδόν διπλάσιο όριο ζωής που φτάνει 1.600.000 χλμ. Ακόμη, τα R 620 έχουν πολλά βήματα, σασμάν με overdrive που κάνουν τη δουλειά του οδηγού πιο άνετη, πιο ξεκούραστη»

Στην παρατήρησή μας, ότι και ο ανταγωνισμός διαθέτει ισχυρούς 16λιτρους κινητήρες, το στέλεχος της SCANIA, δεν θέλησε να προβεί σε συγκρίσεις, σημείωσε όμως ότι πλέον οι αυτοκινητιστές υπολογίζουν περισσότερο το κόστος λειτουργίας ενός αυτοκινήτου, παρά το κόστος απόκτησής του, το οποίο μπορεί να είναι υψηλότερο. Και σαν παράδειγμα ανέφερε:

«Εμείς, πουλάμε R 164 όχι μόνο σε αυτοκινητιστές αλλά και σε μεγάλες επιχειρήσεις με στόλους ΦΙΧ αυτοκινήτων, όπως στον Καραμολέγκο, στον Κατσέλη, στον Βασιλόπουλο, στην Durostick κ.ά. οι οποίες εταιρείες έχουν στελέχη ικανά να υπολογίσουν το κόστος κτήσης και το κόστος λειτουργίας ενός φορτηγού».

Και κατέληξε λέγοντας:

«Φυσικά, πέρα από το κόστος λειτουργίας και την απόδοση του αυτοκινήτου, τα SCANIA γενικά, προσφέρουν μια εξαιρετικά υψηλή εμπορική αξία μεταπώλησης, την οποία και διατηρούν αναλογικά για περισσότερα χρόνια».

Στην ερώτηση η καμπίνα «prestige» σε ποιους απευθύνεται, μας απάντησε:

«Σ' αυτούς που το SCANIA τους είναι τρόπος ζωής».

Αναλυτικά τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά και ο πλούσιος εξοπλισμός του SCANIA R 620 Topline Prestige αναφέρονται στο Τ&Τ που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #245

PreviousNext