MERCEDES BENZ Sprinter 316/37 με βενζινοκινητήρα 1800 cc 156 HP
Διευρυμένη με έναν κινητήρα βενζίνης Compressor 1800 cc είναι πλέον η γκάμα των Sprinter της MERCEDES BENZ στην κατηγορία μικτού βάρους 3,5 τόνων, που σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι για ελαφρό επαγγελματικό κάτω των 4 τόνων, δηλαδή για κίνησης εντός της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έχουν μια ακόμη επιλογή (με δεδομένη ακόμα την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης), ενώ συνυπάρχει και η ευκολία της οδήγησής του από άδεια Β' κατηγορίας.
Ο κινητήρας, βέβαια, δεν είναι καινούργιος αφού είναι αυτός που φοράνε τα 1800άρια επιβατικά με ισχύ 156 HP και ροπή 240 Nm, Euro 4. χαμηλοθόρυβος και αρκετά οικονομικός ως προς την ειδική κατανάλωση. Στην πράξη αυτή η κατανάλωση διαφοροποιείται προς τα πάνω, αφού ο ίδιος κινητήρας καλείται τώρα να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του επαγγελματία που φορτώνει ένα ήδη βαρύτερο όχημα σε σχέση με το επιβατικό.
Έτσι, το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει σημαντικές υπηρεσίες, αφού η χρήση των σχέσεών του διαφοροποιείται ανάλογα με το μικτό βάρος και την κατάσταση του δρόμου. Σε μια δοκιμή γνωριμίας που κάναμε με το αυτοκίνητο, η πρώτη ταχύτητα με άδειο το αμάξωμα, δεν χρειάζεται παρά μόνο στις ανηφόρες. Η πέμπτη με φουλ γκάζι και κατόπιν η έκτη κάνουν το Sprinter να θυμίζει λίγο το επιβατικό, αν και δεν περνάει απαρατήρητη η εξαιρετικά αυξημένη αντίσταση στον αέρα λόγω του όγκου.
Αντίθετα, φορτωμένο το όχημα, εξυπηρετείται αρκετά καλά από τις χαμηλές σχέσεις ενώ με πλήρες τονάζ, σίγουρα θα ζήλευε την ροπή του πετρελαιοκινητήρα του 318 CDI με την ροπή των 400 Nm.
Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί θα ενημερωθείτε αναλυτικά για το καινούργιο Sprinter, τους χώρους φόρτωσής του, την καμπίνα, την τιμή και τον εξοπλισμό του.