FH16 700HP & 3150Nm
Ο νέος 16λιτρος κινητήρας φέρει την εργοστασιακή κωδική ονομασία D16G, φωλιάζει κάτω από τη νέα καμπίνα των FH16 και σκορπίζει δέος στους απανταχού ανά τον κόσμο αυτοκινητιστές, αφού ξεπερνάει κάθε προηγούμενο σε ισχύ και ροπή φτάνοντας τους 700 ίππους και τα 3.150 Nm ροπής, χτυπώντας ακόμη και τον θηριώδη κινητήρα της ΜΑΝ των 680 αλόγων, αλλά και τη ναυαρχίδα της Scania που προς το παρόν, παραμένει στα 620 άλογα - και λέμε "προς το παρόν" γιατί σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του "ΤΤ" μέσα στη χρονιά έρχεται και το νέο αυτοκίνητο SCANIA για το οποίο θα μιλήσουμε σύντομα.
Η ημέρα της μεγάλης έκπληξης που μας επιφύλασσε η Volvo, ήταν η 7η του Γενάρη, οπότε και έγινε η επίσημη πρώτη εμφάνιση των αυτοκινήτων VOLVO με τον κινητήρα της σειράς G, ο οποίος μάλιστα είναι διαθέσιμος σε τρία επίπεδα ισχύος των 540, 600 και 700 ίππων με αντίστοιχες ροπές 2.650, 2.800 και 3.150 Νm, έτσι ώστε να μπαίνει σφήνα και στις άνω των 500 αλόγων εκδόσεις βαρέων φορτηγών των άλλων κατασκευαστών, καθώς βέβαια, διατηρεί και την έκδοση των 660HP.
Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί θα έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε αναλυτικά για τη νέα πανίσχυρη ναυαρχίδα της VOLVO.