Τροχοί & TIR

Νέο Actros

Σε δοκιμές το νέο Actros ευρύτερη καμπίνα και με κινητήρα - έκπληξη Κυκλοφόρησαν οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτό από τις δοκιμές των νέων Actros και Axor της Mercedes Benz που πρόκειται να λανσαρισ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media
Νέο Actros
Νέο Actros

Σε δοκιμές το νέο Actros

ευρύτερη καμπίνα και με κινητήρα - έκπληξη

Κυκλοφόρησαν οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτό από τις δοκιμές των νέων Actros και Axor της Mercedes Benz που πρόκειται να λανσαριστούν -πιθανότατα- στο τέλος του χρόνου ή στις αρχές του 2010.

Ο κινητήρας Euro 6, μονομπλόκ, θα είναι από το πρόγραμμα Heavy Duty Engine Platform (HDEP) που αναπτύχθηκε για τις Η.Π.Α. και για το οποίο το περιοδικό Τ&Τ (πρώτο στην Ευρώπη) έκανε ολοσέλιδη αναφορά στο τεύχος 232 (Αύγουστος 2008), ενώ στο επόμενο τεύχος 233 φιλοξένησε και συνέντευξη του επικεφαλής του προγράμματος, προαναγγέλλοντας το γεγονός της τοποθέτησής του και στα ευρωπαϊκά φορτηγά.

Οι τελευταίες πληροφορίες, αναφέρουν ότι οι εκδόσεις των 12,8, 14,8 και 15,6 λίτρων θα εξοπλίζουν τα Actros, ενώ η μικρότερη σε ισχύ έκδοση των 10,6 λίτρων προορίζεται για τα Axor.

Εκτεταμένες βελτιώσεις έχουν γίνει στην καμπίνα, αρχίζοντας από το ίδιο το μέγεθός της που αυξάνει κυρίως ως προς το ύψος.



Εξωτερικά, πληροφορηθήκαμε, θα υπάρχουν σχεδιαστικές αλλαγές με αποτέλεσμα ο τράκτορας να αποκτά μια «επιθετικότερη» μορφή παρόμοια με εκείνη των γρήγορων αυτοκινήτων.



Ωστόσο, δεν έχουμε ακόμη ασφαλείς πληροφορίες για τη μέθοδο μείωσης των ρύπων των νέων κινητήρων για τα Actros δεδομένου ότι το πρόγραμμα των κινητήρων HDEP αναπτύχθηκε στις Η.Π.Α. όπου το AdBlue είναι άγνωστο και ακολουθείται η μέθοδος EGR (ανακύκλωση καυσαερίων) που πάντως καλύπτει τους κινητήρες μέχρι την έκδοση των 455 HP.



Το βέβαιο είναι, ότι η Mercedes για τα Actros ετοιμάζει ένα βελτιωμένο προϊόν με δεδομένο ότι ο Νο 1 ανταγωνιστής, η ΜΑΝ, βρίσκεται με μεγαλύτερη καμπίνα και ισχυρότερο κινητήρα, ενώ την ίδια στιγμή οι σκανδιναβοί ανέβασαν τον πήχη στους 700 HP (μέχρι στιγμής), καθώς αναμένουμε σύντομα την απάντηση της SCANIA.

Σύμφωνα με το μηχανικό Thomas Harr που παραχώρησε συνέντευξη στον συνεργάτη του Τ&Τ Ivan Stjernqvist (DK)

στη βόρεια Αμερική Η.Π.Α. και Καναδά, οι μεταφορικές εταιρείες με μεγάλους στόλους φορτηγών που είναι και οι μεγάλοι πελάτες των κατασκευαστών, ζητούν αυτή την ισχύ. Από 440 έως 460 HP. Και μεις τους προσφέρουμε 14,8 λίτρα κινητήρα που όταν αποδίδει μέχρι 455 HP είναι εξαιρετικά οικονομικό, στοιχείο που αποτελεί και το ζητούμενο για τις Μεταφορικές. Γι' αυτό και την έκδοση των 455 HP θα την λανσάρουμε ως «Fleet Owner» engine.

Στο ίδιο τεύχος #251

PreviousNext