Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz Sprinter City 77

Μήκος κάτω από τα 9 μέτρα, πλάτος λιγότερο από 2, 2 πόρτες με άνοιγμα 1,25 μέτρα, δυνατότητα μεταφοράς 40 επιβατών, διπλός πίσω άξονας με ανεξάρτητη ανάρτηση αέρα, και κόστος συντήρησης Sprinter–το μεγαλύτερο χαμηλοδάπεδο minibusτης Mercedes είναι εδώ και το αναλύουμε επί ελληνικού εδάφους στο τεύχος που κυκλοφορεί.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 01/03/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μήκος κάτω από τα 9 μέτρα, πλάτος λιγότερο από 2, 2 πόρτες με άνοιγμα 1,25 μέτρα, δυνατότητα μεταφοράς 40 επιβατών, διπλός πίσω άξονας με ανεξάρτητη ανάρτηση αέρα, και κόστος συντήρησης Sprinter–το μεγαλύτερο χαμηλοδάπεδο minibusτης Mercedes είναι εδώ και το αναλύουμε επί ελληνικού εδάφους στο τεύχος που κυκλοφορεί.

Το νέο Mercedes Sprinter City 77 είναι το μεγαλύτερο της γκάμας των minibuses της εταιρείας που, αριθμεί αισίως 14 μοντέλα για ποικιλία μεταφορικών εφαρμογών. Το τριαξονικό Sprinter εξελίχθηκε αποκλειστικά από την εταιρεία (in-house) και έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση ΙΑΑ στο Αννόβερο το 2010. Ουσιαστικά επρόκειτο για κόνσεπτ ή μοντέλο προπαραγωγής αν προτιμάτε, και το πρώτο λεωφορείο παραδόθηκε σε πελάτη το Δεκέμβριο του 2011 με την «φουλ» παραγωγή να ξεκινά ουσιαστικά το 2012.

Το νεότερο μέλος της οικογένειας των μικρο-λεωφορείων της Mercedes συνοδεύεται από αρκετές καινοτομίες, τις οποίες παραθέτουμε αναλυτικά στη συνέχεια. Στα 8,7 μέτρα συνολικού εξωτερικού μήκους, συγκρατημένο πλάτος (1,99 μέτρα) και, με μέγιστη μεταφορική ικανότητα 40 επιβατών, απευθύνεται σε αρκετά ευρύ φάσμα πελατών, όπως Δήμους, αεροδρόμια, ξενοδοχεία, νησιά και ιστορικά κέντρα πόλεων και αρκετούς ακόμη.

Τοποθετείται ανάμεσα στο μέχρι πρότινος μεγαλύτερο (των Sprinter) City 65 και το μικρότερο Citaro K των 10, 5 μέτρων. Συγκρινόμενο με το πρώτο, προσφέρει ένα επιπλέον μέτρο μήκους και έως 10 καθίσματα επιβατών επιπλέον. Τα σημεία ενδιαφέροντος τώρα, πέρα από τον διπλό πίσω άξονα, είναι αρκετά και παρουσιάζονται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext