Τροχοί & TIR

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Ranger στην Ελλάδα

Είχαμε στη διάθεσή μας για εκτεταμένη δοκιμή 800 χιλιομέτρων το νέο ελαφρύ ημιφορτηγό της Ford, για μία εβδομάδα. Το νέο Ranger αποτελεί την πλέον πρόσφατη προσθήκη στη συγκεκριμένη κατηγορία στην ελληνική αγορά. Όπως όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της Ford, το νέο Ranger είναι εξ ολοκλήρου «χτισμένο» πάνω σε μία νέα πλατφόρμα του κατασκευαστή από το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης στην Αυστραλία. Οι διαστάσεις του νέου pick-up είναι σημαντικά αυξημένες: συνολικό μήκος 5.359 χιλιοστά, πλάτος 2.163 ενώ το μεταξόνιο ξεπερνά κατά πολύ τα 3 μέτρα (3.220 χιλιοστά). Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι στα 237 χιλιοστά και η ικανότητα διάσχισης υδάτινου εμποδίου στα 800. Από εκεί και πέρα, για πολλές επαγγελματικές ομάδες, η ικανότητα έλξης 3.350 κιλών στην έκδοση της δοκιμής μας, αυξάνει κατακόρυφα τα στοιχεία εκμετάλλευσης του οχήματος. Στα 1.300 κιλά ωφέλιμο, η δυνατότητα αναρρίχησης στις 45ο, 1,21 κυβικά μέτρα ωφέλιμος όγκος καρότσας και γενικά, το συγκεκριμένο ελαφρύ ημιφορτηγό διαθέτει εκείνο το υπόβαθρο για να είναι αποδοτικό σε μεγάλο φάσμα μεταφορικών εφαρμογών. Αναλυτικά, στο τεύχος #301 του Τροχοί & TIR.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 01/05/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Είχαμε στη διάθεσή μας για εκτεταμένη δοκιμή 800 χιλιομέτρων το νέο ελαφρύ ημιφορτηγό της Ford, για μία εβδομάδα. Το νέο Ranger αποτελεί την πλέον πρόσφατη προσθήκη στη συγκεκριμένη κατηγορία στην ελληνική αγορά. Όπως όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της Ford, το νέο Ranger είναι εξ ολοκλήρου «χτισμένο» πάνω σε μία νέα πλατφόρμα του κατασκευαστή από το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης στην Αυστραλία. Οι διαστάσεις του νέου pick-up είναι σημαντικά αυξημένες: συνολικό μήκος 5.359 χιλιοστά, πλάτος 2.163 ενώ το μεταξόνιο ξεπερνά κατά πολύ τα 3 μέτρα (3.220 χιλιοστά). Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι στα 237 χιλιοστά και η ικανότητα διάσχισης υδάτινου εμποδίου στα 800.

Από εκεί και πέρα, για πολλές επαγγελματικές ομάδες, η ικανότητα έλξης 3.350 κιλών στην έκδοση της δοκιμής μας, αυξάνει κατακόρυφα τα στοιχεία εκμετάλλευσης του οχήματος. Στα 1.300 κιλά ωφέλιμο, η δυνατότητα αναρρίχησης στις 45ο, 1,21 κυβικά μέτρα ωφέλιμος όγκος καρότσας και γενικά, το συγκεκριμένο ελαφρύ ημιφορτηγό διαθέτει εκείνο το υπόβαθρο για να είναι αποδοτικό σε μεγάλο φάσμα μεταφορικών εφαρμογών. Αναλυτικά, στο τεύχος #301 του Τροχοί & TIR που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #301

PreviousNext