Τροχοί & TIR

Διαφορές Euro 5 και Euro 6

Τα υπέρ και τα κατά της κάθε νόρμας που επηρεάζουν την αγορά του φορτηγού Αν και η υποχρέωση των κατασκευαστών για την παραγωγή φορτηγών και λεωφορείων Euro 6 ξεκινά την πρώτη 1η Ιανουαρίου του 2014, ήδη από φέτος είναι στη διάθεση των καταναλωτών τα οχήματα αυτά, μαζί φυσικά με τα Euro 5 τα οποία για αρκετό ακόμη διάστημα –εφέτος, το 2014 και αργότερα ακόμη– θα εξακολουθούν να προσφέρονται από τους κατά τόπους αντιπροσώπους με αποτέλεσμα ο υποψήφιος αγοραστής να μπορεί να επιλέξει καινούργιο επαγγελματικό αυτοκίνητο της μιας ή της άλλης νόρμας, δηλαδή της απερχόμενης ή της επερχόμενης οδηγίας. Με αφορμή σχετικά ερωτήματα που δεχθήκαμε από αναγνώστες, επιχειρούμε στο τεύχος Αυγούστου που κυκλοφορεί στα περίπτερα το δύσκολο έργο της «αντιπαράθεσης» των υπέρ και των κατά των δυο αντιρρυπαντικών οδηγιών, δηλαδή τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μιας ξεχωριστά.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/08/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τα υπέρ και τα κατά της κάθε νόρμας

που επηρεάζουν την αγορά του φορτηγού

Αν και η υποχρέωση των κατασκευαστών για την παραγωγή φορτηγών και λεωφορείων Euro 6 ξεκινά την πρώτη 1η Ιανουαρίου του 2014, ήδη από φέτος είναι στη διάθεση των καταναλωτών τα οχήματα αυτά, μαζί φυσικά με τα Euro 5 τα οποία για αρκετό ακόμη διάστημα –εφέτος, το 2014 και αργότερα ακόμη– θα εξακολουθούν να προσφέρονται από τους κατά τόπους αντιπροσώπους με αποτέλεσμα ο υποψήφιος αγοραστής να μπορεί να επιλέξει καινούργιο επαγγελματικό αυτοκίνητο της μιας ή της άλλης νόρμας, δηλαδή της απερχόμενης ή της επερχόμενης οδηγίας. Με αφορμή σχετικά ερωτήματα που δεχθήκαμε από αναγνώστες, επιχειρούμε στο τεύχος Αυγούστου που κυκλοφορεί στα περίπτερα το δύσκολο έργο της «αντιπαράθεσης» των υπέρ και των κατά των δυο αντιρρυπαντικών οδηγιών, δηλαδή τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μιας ξεχωριστά.

Στο ίδιο τεύχος #304

PreviousNext