Τροχοί & TIR

Θεσσαλονίκη-Αθήνα με το Setra S 515 HD

Η Setra μάς διέθεσε πρόσφατα για δοκιμή στην Ελλάδα, ένα S 515 HD φορτωμένο στο μέγιστο σχεδόν του μικτού επιτρεπτού (λίγο πάνω από 17.700 κιλά, του οδηγού συμπεριλαμβανομένου) έτσι ώστε να μετρήσουμε την κατανάλωση αλλά και να αποκτήσουμε μία εικόνα των δυνατοτήτων του οχήματος σε ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας. Το λεωφορείο της δοκιμής -σε εντυπωσιακό χρώμα με κωδικό «mintgreenmetallic»- διέθετε το νέο, εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα ΟΜ 470, σε έκδοση ισχύος 428 hp (μέγιστη ροπή 2100 Nm στις 1100 σ.α.λ.) αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6. Θέλοντας να καταγράψουμε τη συμπεριφορά του νέου μοντέλου και να πάρουμε μία εικόνα των μεταφορικών του δυνατοτήτων, κινηθήκαμε στον κύριο οδικό άξονα της χώρας.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/08/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Setra μάς διέθεσε πρόσφατα για δοκιμή στην Ελλάδα, ένα S 515 HD φορτωμένο στο μέγιστο σχεδόν του μικτού επιτρεπτού (λίγο πάνω από 17.700 κιλά, του οδηγού συμπεριλαμβανομένου) έτσι ώστε να μετρήσουμε την κατανάλωση αλλά και να αποκτήσουμε μία εικόνα των δυνατοτήτων του οχήματος σε ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας. Το λεωφορείο της δοκιμής -σε εντυπωσιακό χρώμα με κωδικό «mintgreenmetallic»- διέθετε το νέο, εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα ΟΜ 470, σε έκδοση ισχύος 428 hp (μέγιστη ροπή 2100 Nm στις 1100 σ.α.λ.) αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Αυγούστου που κυκλοφορεί στα περίπτερα, καταγράφουμε τη συμπεριφορά του νέου μοντέλου και τις μεταφορικές του δυνατότητες κινούμενοι στον κύριο οδικό άξονα της χώρας.

PreviousNext