Από την Ελλάδα στην Ισπανία και από εκεί για Πορτογαλία είναι το συνηθισμένο δρομολόγιο αρκετών ελληνικών φορτηγών που δραστηριοποιούνται στη γραμμή αυτή. Πιο συχνά άνοδο με ευπαθή προϊόντα για τα ψυγεία και κάθοδο κυρίως κατεψυγμένα ψάρια ή κρέατα, η μεταφορική δραστηριότητα παρουσιάζει ενδιαφέρον και στις χώρες αυτές. Ένα δρομολόγιο με ιδιαίτερα στοιχεία εξαιτίας των μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων που πρέπει να καλύψουν τα οχήματα και το αυξημένο εξοδολόγιο. Το Τ&Τ Ιουνίου για μια ακόμη φορά βρίσκεται στους δρόμους ταξιδεύοντας με Έλληνες μεταφορείς καταγράφοντας τα προβλήματα, τις συνθήκες εργασίας στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και φυσικά το εξοδολόγιο της κάθε διαδρομής. Το τελευταίο οδοιπορικό του συντάκτη μας Παύλου Μαυρομύτη είναι από την Ελλάδα στη Βαρκελώνη και από εκεί στο Πόρτο της Πορτογαλίας ακολουθώντας όχημα της μεταφορικής Στάθης Δελησάββας-Frigo Logistics. Το οδοιπορικό μας ξεκίνησε από την Καβάλα με δυο Scania R ( 580 και 620 ) τα οποία είχαν κοτσαρισμένα ψυγεία και ήταν φορτωμένα με ευπαθή προϊόντα, με το 620 και οδηγό τον Αντώνη Αντωνιάδη να ξεφορτώνει στην ευρύτερη περιοχή της Βαρκελώνης ενώ εμείς με το 580 μερικές παλέτες για την Βαρκελώνη και το υπόλοιπο φορτίο για το Πόρτο της Πορτογαλίας.