Πραγματικά σαν αστραπή, ο Χρήστος Κωτσαντής (VOLVO) έκοψε την ανάσα των θεατών κάνοντας το 0-402 σε 14,268 (δεκατέσσερα δευτερόλεπτα και 268 δέκατα του δευτερολέπτου) και με ταχύτητα εξόδου 167 χλμ./ώρα δείχνοντας ότι θα είναι ο πρωταθλητής των αγώνων της Κυριακής.
Πολύ κοντά του, μισή ανάσα θα έλεγε κανείς, ο Τάσος Μπαλαντάνης (Scania) έκανε τα 0-402 σε 14,281 δευτερόλεπτα και με ταχύτητα εξόδου 166 χιλιομέτρων.
Έτσι ο Ανδρέας Λίτσας (VOLVO F-16) περιορίστηκε στην τρίτη θέση με χρόνο 15,355 στα 0-402 μέτρα και με ταχύτητα εξόδου 155 χιλιόμετρα.
Στην τέταρτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής (SCANIA μουράτο), με χρόνο 15,584 στα 0-402 μέτρα και με ταχύτητα εξόδου 151 χλμ./ώρα.
Στην πέμπτη θέση με ικανοποιητική και πολλά υποσχόμενη επίδοση ο Παναγιώτης Καρακούτης (MAN) με χρόνο 15,905 στα 0-402 και ταχύτητα εξόδου 141χλμ/ώρα. Έκτος κατετάγη ο Γιώργος Βασιλάτος (RENAULT) με χρόνο 15, 905 στα 0-402 και με ταχύτητα εξόδου 143 χλμ./ώρα.
Ακολούθησε, στην έβδομη θέση, ο Σωτήρης Χαρουπάκης (VOLVO FH) με χρόνο 16,173 στα 0-402 και ταχύτητα εξόδου 149 χλμ./ ώρα.
Στην όγδοη θέση ο Θανάσης Πλακόδεντρος με τριαξονικό VOLVO και χρόνο 18,728 στα 0-402 και ταχύτητα εξόδου 103 χλμ./ώρα. Στην ένατη θέση με Mercedes-Benz, ο Νίκος Παχής με χρόνο 19,438 στα 0-402 και με ταχύτητα εξόδου 115 χλμ./ώρα.
Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Στέλιος Παπανικολάου με χρόνο 24,917 στα 0-402 και με ταχύτητα εξόδου 85 χλμ./ώρα. Τιμητική συμμετοχή αφού έτρεξε με ένα νομαρχιακό μονό Mercedes.
Γιγαντομαχία πιλότων – μηχανικών
Η μητέρα όλων των μαχών, το επιστέγασμα του φετινού dragster, ο μεγάλος τελικός. Μπαλαντάνης εναντίον Κωτσαντή, Scania εναντίον Volvo, αυτοκίνητα πάνω στα οποία δούλεψαν μεγάλα και γνωστά ονόματα μηχανικών. Έτοιμοι οι δύο πιλότοι φεύγουν σφαιράτοι από την αφετηρία. Αρχικά, στα πρώτα 80 μέτρα τρέχουν στήθος με στήθος, αλλά από τα 150 περίπου μέτρα της απόστασης, το Scania του Μπαλαντάνη δείχνει τη δύναμή του. Τα αυτόματα σασμάν διαχειρίζονται άριστα την τεράστια ροπή και δίνουν φτερά στα αυτοκίνητα. Δεν χάνεται ούτε κλάσμα του δευτερολέπτου αλλά μετά τα 200 μέτρα η διαφορά γίνεται φανερή. Το Scania διατηρεί σταθερό προβάδισμα και με άνετη διαφορά τερματίζει πρώτο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι πριν τη μεγάλη κόντρα έπιασε βροχή και προς στιγμή υπήρξε διακοπή.
Ωστόσο, οι δύο αντίπαλοι συμφώνησαν και συναποφάσισαν να γίνει η κόντρα. Για την απόφασή τους αυτή αξίζουν αμφότεροι συγχαρητήρια.