Φαρδύτερος διάδρομος, καθίσματα τουριστικού τύπου ανακλινόμενα, με τραπεζάκι, δίχτυ για περιοδικά, υποβραχιόνιο στη πλευρά του διαδρόμου, ζώνη ασφαλείας, υφασμάτινα καλύμματα με επίσης υφασμάτινα προσκέφαλα κ.α. Για τον οδηγό, το κάθισμα είναι Grammer με υποβραχιόνιο δεξιά και ζώνη ασφαλείας 3 σημείων. Καλαίσθητα πρακτικά, κλειστού τύπου είναι τα τούνελ μικροαποσκευών («καπελιέρες») μεμια σειρά από λεντάκια τα οποία, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα φώτα της καμπίνας, δημιουργούν έναν όμορφο διάκοσμο, μια ευχάριστη ατμόσφαιρα για τον επιβάτη.

Προσεγμένες είναι και οι επενδύσεις σε όλο το εσωτερικό του λεωφορείου με μοκέτα κατά μήκος του διαδρόμου, στο κόκπιτ του οδηγού και στα σκαλιά. Οι επιβάτες έχουν επίσης στη διάθεσή τους κλιματισμό με A/C οροφής 14 KW διπλά πλευρικά τζάμια με υφασμάτινα κουρτινάκια, μικροφωνική εγκατάσταση, ράδιο και MP3 player. Μπροστά από τη θέση του ξεναγού είναι το ψυγείο αναψυκτικών ενσωματωμένο στο ταμπλό και προς την πλευρά του οδηγού βρίσκεται χωνευτό το μικρόφωνο με καλώδιο προέκτασης. Ο οδηγός στο χώρο εργασίας έχει το δικό του κλιματισμό που περιλαμβάνει επίσης αποπαχνωτή του παρμπρίζ. Για το χειμώνα, το λεωφορείο διαθέτει προθερμαντήρα Eberspacher. Εξωτερικά, το λεωφορείο, υπερυψωμένο με σύγχρονη σχεδιαστική γραμμή, παραπέμπει αμέσως σε τουριστικό και προδιαθέτει ευχάριστα τον επιβάτη υποσχόμενο άνετο ταξίδι σε ένα πολυτελές περιβάλλον.

Οι μπαγκαζιέρες, με ανοιγόμενες προς τα πάνω πόρτες και από τις δύο πλευρές του οχήματος, προσφέρουν ευκολία φόρτωσης και ικανοποιητικό χώρο που φτάνει τα 4,9 κυβ. μέτρα περίπου.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Το λεωφορείο εξοπλίζεται με κινητήρα Cummins 4.500 κ. εκ. τεσσάρων κυλίνδρων Euro 6, με ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου και σύστημα Common Rail. Αποδίδει 180 HP στις 2300 σαλ. και ροπή 682 Nm στις 1400 σαλ.

Το σασμάν είναι μηχανικό ZF 6 ταχυτήτων, ο πίσω άξονας (κινητήριος) συμπαγής Albion και το σύστημα διεύθυνσης τύπου servocom με υδραυλική υποβοήθηση και ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού. Αναρτήσεις με παραβολικά ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο.

Περνώντας στο σύστημα πέδησης, το σύστημα των αερόφρενων διαθέτει ανεξάρτητα κυκλώματα για τον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Δυνατή υποστήριξη της πέδησης παρέχεται από το κλαπέτο (μηχανόφρενο) και το ριτάρντερ, ενώ η ασφάλεια κατά την πέδηση ενισχύεται από τα συστήματα ESP, ESC και EBS. Επιπλέον, το λεωφορείο διαθέτει και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDWS).

Τα ελαστικά, διπλά στον πίσω άξονα, είναι όλα 235/75 R 17,5, η δεξαμενή καυσίμου 160 λίτρων και του AdBlue 19 λίτρων. Να σημειώσουμε επίσης ότι η κατασκευή του λεωφορείου είναι απολύτως σύμφωνη με τις αυστηρότερες Ευρωπαϊκές Οδηγίες και πληροί τον κανονισμό R66 της OEE/ΟΗΕ για την αντοχή της υπερκατασκευής σε ανατροπή. Επίσης πληροί τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες αναφορικά με ζώνες ασφαλείας, καθίσματα και αγκυρώσεις αυτών.

Τέλος, όπως μας πληροφόρησαν από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (ERGOTRAK – Σφακιανάκης) παρέχεται εγγύηση δύο ετών για το πλήρες όχημα ή 200.000 χιλιόμετρα (ό,τι προηγηθεί).