Το νέας γενιάς Isuzu D-Max είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τη γκάμα ως προς τη διαμόρφωση να συνεχίζει ως είχε. Διατίθενται εκδόσεις με μονή καμπίνα (4x2 και 4x4), μιάμιση και διπλοκάμπινο, με συνέπεια να καλύπτεται πλήρως όλο το φάσμα και οι μεταφορικές εφαρμογές της κατηγορίας των ελαφρών ημιφορτηγών. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν ως είχαν, από εκεί και πέρα όμως έχουν αλλάξει πολλά σημαντικά στοιχεία. Κύρια αλλαγή είναι ο ολοκαίνουργιος Euro 6b κινητήρας των 1,9 λίτρων (1.898 κ.εκ.), ισχύος 164 hp και 360 Nm μέγιστη ροπή. Η συγκεκριμένη αντιρρυπαντική νόρμα υπερκαλύπτεται με χρήση τεχνολογίας EGR, δεν απαιτείται δηλαδή AdBlue κάτι που αυξάνει την ευχρηστία του οχήματος.

Καινούρια είναι και τα κιβώτια ταχυτήτων, μηχανικά και αυτόματα, με έξι σχέσεις και στις δύο περιπτώσεις. Αξιοσημείωτη είναι και η μείωση βάρους που ανακοινώνεται. Έχουν αφαιρεθεί συνολικά γύρω στα 120 κιλά με όλα τα οφέλη που αυτό συνεπάγεται σε ωφέλιμο φορτίο και μειωμένη κατανάλωση –με την τυποποιημένη να δίδεται κάτω από τα 8 λίτ./100 χλμ. Βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις από στάση και εν κινήσει σε σχέση με το μοντέλο προηγούμενης γενιάς με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων. Η Isuzu ανακοινώνει επίσης σημαντική μείωση των κραδασμών και γενικότερο ραφινάρισμα της γραμμής μετάδοσης κίνησης.

Ως προς τον σχεδιασμό, οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, και κυρίως στα φωτιστικά σώματα και στη μάσκα. Τις φροντίδες των σχεδιαστών έχει δεχθεί και πίσω, η πόρτα της καρότσας, ενώ διατίθενται και νέες 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει επίσης και έχει προστεθεί άλλο ένα επίπεδο εξοπλισμού στα διπλοκάμπινα μοντέλα. Εντυπωσιακή επίσης, είναι η αναβάθμιση του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Ενδεικτικά, στις πλούσιες εκδόσεις υπάρχει πλέον keyless entry, και δε λείπουν συστήματα υποβοήθησης αναρρίχησης και κατάβασης καθώς και πλειάδα άλλων συστημάτων. Δοκιμή, πλήρης αξιολόγηση και αναλυτική καταγραφή των αλλαγών του νέου D-Max θα έχουμε στο επόμενο τεύχος του T&T.