Scania S 650 της Κλέντος Μεταφορική ΑΕ

Πρώτο και καλύτερο

Τα νέα Scania V8 «μόνο με SCR» διαθέτουν τους πιο προηγμένους οχτακύλινδρους που παρουσίασε ποτέ ο κατασκευαστής, καταργούν την ανακύκλωση των καυσαερίων (EGR), ζυγίζουν σημαντικά λιγότερο, υπόσχονται μείωση κατανάλωσης πάνω από 7% και ειδικά το νέο «650» με τα 3.300 Nm, και τη φοβερή απόδοση στο δρόμο, μεταβάλλεται γρήγορα στο νέο είδωλο των πιστών της φίρμας –στην «Κλέντος Μεταφορική Α.Ε.» δεν το σκέφτηκαν και πολύ, και το πρώτο S 650 στην Ελλάδα είναι ήδη δικό τους.

Έφτασε λοιπόν η στιγμή για την παράδοση των πρώτων νέων Scania V8 «650» στην Ελλάδα, και στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί βρισκόμαστε στις εγκαταστάσεις της «Κλέντος Μεταφορική Α.Ε.» για να δούμε από κοντά το νέο Scania S 650 –από τα πρώτα νέα V8 4x2 που παραδίδονται πανευρωπαϊκά– με καμπίνα Highline.

Όπως αναφέρουμε συχνά, η Scania διανύει την πιο παραγωγική της περίοδο εδώ και δύο δεκαετίες. Από το 2016 αλλάζει σταδιακά το σύνολο της γκάμας, και προσθέτει νέες σειρές όπως τα S αλλά και τα χωματουργικά XT. Από το 2016, όταν και λανσαρίστηκαν τα νέα R και S, συνέχεια προστίθενται νέα μοντέλα στη γκάμα, η οποία, με αυτούς τους ρυθμούς τείνει να εξελιχθεί σε μία από τις πιο πλήρεις της παγκόσμιας αγοράς. Τελευταίες «εγγραφές» νέα μοντέλα, νέες καμπίνες («Ρ», «G» και η νεότευκτη «L»), V8 κινητήρες νέας γενιάς, αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά, νέες υπηρεσίες για τους πελάτες και αρκετές ακόμη πρεμιέρες προ μερικών εβδομάδων. Τίποτα όμως δεν ιντριγκάρει τους πελάτες της φίρμας περισσότερο από το νέο «650». Κυρίως γιατί, όταν σταμάτησε η παραγωγή του «620» δημιουργήθηκε και έμεινε για καιρό ένα κενό στη γκάμα των Scania V8, με την απουσία κάποιας έκδοσης ανάμεσα στα «580» και «730».

Όσο όμως κι αν αγαπήθηκε το «620» από τους οδηγούς, άλλος είναι ο κύριος λόγος που σε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται προσπαθούμε να οδηγήσουμε το νέο S650: η υποψία πως, είναι (τουλάχιστον) το ίδιο δυνατό με το 730 στην πράξη.

Θαυμάστε το στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα και διαπιστώστε μαζί μας αν θα επαληθευθούμε ή όχι.

Στο ίδιο τεύχος: