Υψηλή αποδοτικότητα και οικονομία από το Volvo FH LNG

Το LNG είναι το ίδιο αποδοτικό, αλλά σαφώς πιο οικονομικό, από το πετρέλαιο, χάρη στη χαμηλότερη τιμή του.

Οι κλιματικές αλλαγές και οι νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του περιβάλλοντος ωθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε μεγάλα άλματα έρευνας και ανάπτυξης με στόχο τις βιώσιμες μεταφορές. Προς αυτή την κατεύθυνση στόχος της Volvo Trucks είναι η συνεχής πρόοδος στους τομείς της ενεργειακής απόδοσης και των εναλλακτικών καυσίμων όπου έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της να αναπτύσσει οχήματα για ένα ευρύ φάσμα επιλογών καυσίμων.

Η σουηδική εταιρεία δαπανά τεράστια ποσά για την εξέλιξη των κινητήρων προδιαγραφών Euro 6, που λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή με βιοαέριο, προσφέροντας τις ίδιες επιδόσεις με τους πετρελαιοκινητήρες, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζουν την ίδια καλή οδική συμπεριφορά, μειωμένη κατανάλωση, καθώς και 20-100% χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί οδηγούμε το μοντέλο FH με καύσιμο LNG και τον κινητήρα των 460 ίππων σε πίστα δοκιμών στην Ισπανία, το συγκρίνουμε με τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα και καταγράφουμε τα συμπεράσματά μας ως προς τη λειτουργία του.

Volvo FH με καύσιμο LNG και για 25μετρα. Η δεξαμενή έχει δύο σημαντικές λειτουργίες, να αποθηκεύει το LNG και να το διατηρεί κρύο. Όταν τροφοδοτείται με καύσιμο, τυπικά έχει θερμοκρασία από -140 έως -120 ° C.
Θεματική Ενότητα: 
Test Drive