Η σειρά Executive της Schmitz Cargobull, πέρα από τα ψυγεία και τις κουρτίνες, περιλαμβάνει και τα ανατρεπόμενα επικαθήμενα.
Tο μοντέλο Executive είναι διαθέσιμο σε τέσσερα μήκη, με χωρητικότητες από 21 μ3 έως 56 μ3 για τα ατσάλινα αμαξώματα, και από 24 μ3 μέχρι 59 μ3 για τα αλουμινένια. Το τρέιλερ διαθέτει αλουμινένια δεξαμενή αέρα, σύστημα απεικόνισης της πίεσης των ελαστικών και το σύστημα τηλεματικής TrailerConnect. Το πλήρες πακέτο «Full Service» της σειράς Executive περιλαμβάνει και τα υδραυλικά του επικαθήμενου, ενώ προσφέρονται και ειδικά πακέτα για χρήση στο δρόμο ή το εργοτάξιο.
Διαθέσιμο είναι επίσης το μοντέλο S.KI 24 SL 7.2, με την Schmitz Cargobull να υπόσχεται πως το συγκεκριμένο ανατρεπόμενο επικαθήμενο θα κατασκευαστεί και θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του, μόλις σε επτά εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που αυτός θα τοποθετήσει την παραγγελία του, εφόσον πρόκειται για τυποποιημένες προδιαγραφές. Το S.KI 24 SL 7.2 διαθέτει ενισχυμένο ατσάλινο αμάξωμα περιμετρικά με χωρητικότητα 24 μ3 . Εκτός από το στάνταρ ατσάλινο σασί, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την ελαφρύτερη έκδοση Extra. Το πακέτο που προσφέρει η Schmitz Cargobull διαμορφώνεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη και περιλαμβάνει επιλογές σε εξοπλισμό και ανταλλακτικά επισκευών, εξασφαλίζοντας τον έλεγχο του κόστους, τη διαθεσιμότητα και τη διατήρηση της αξίας του οχήματος, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του συνολικού λειτουργικού κόστους του τρέιλερ.
Μεταφορά θερμής ασφάλτου με Thermal Insulation
Η θερμική μόνωση των ανατρεπόμενων επικαθήμενων που μεταφέρουν άσφαλτο είναι κρίσιμης σημασίας. Η Schmitz Cargobull διεξήγαγε εκτεταμένες δοκιμές με διάφορα μονωτικά υλικά πριν επιλέξει ένα ελαστομερές υλικό. Πρόκειται για έναν ειδικό μονωτικό αφρό που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατασκευή τρέιλερ.
Δουλεύοντας σε συνεργασία με τον προμηθευτή του υλικού, οι άνθρωποι της Schmitz Cargobull κατάφεραν να το βελτιώσουν ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μεταφοράς ασφάλτου. Πληροί δηλαδή την προϋπόθεση της αντοχής στους τουλάχιστον 200°C, έχοντας παράλληλα επιπλέον χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για τη μεταφορά θερμής ασφάλτου. Για παράδειγμα, λόγω της χαμηλής του πυκνότητας, ο μονωτικός αφρός επιβαρύνει συγκριτικά λιγότερο το βάρος του τρέιλερ. Πιο συγκεκριμένα χάρη στο νέο αυτό υλικό και ορισμένες αλλαγές στη σχεδίαση του τρέιλερ, η αύξηση του βάρους λόγω μόνωσης είναι μικρότερη κατά 200 κιλά συγκριτικά με τις ως τώρα εφαρμογές, με τη συνολική επιβάρυνση να ανέρχεται στα 360 κιλά, σε σχέση με το ίδιο ανατρεπόμενο επικαθήμενο που δεν έχει μόνωση.
Επιπλέον, ο ελαστομερής αφρός που χρησιμοποιεί η Schmitz είναι πιο ανθεκτικός στη φθορά και η δομή του περιορίζει την απορρόφηση του νερού κάτω από το 3%. Χάρη στην κατασκευή του τρέιλερ κατά τμήματα, σε περίπτωση ζημιάς τόσο τα εξωτερικά πάνελ όσο και ο μονωτικός αφρός, μπορούν να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν χωριστά, συμβάλλοντας στον περιορισμό του κόστους επισκευής αλλά και στην επίσπευση της διαδικασίας. Το παραπάνω ισχύει και όταν κατά τη συντήρηση του αμαξώματος χρειάζεται να πραγματοποιηθούν εργασίες συγκόλλησης.