Τροχοί & TIR

TEMSA επέλεξε και ο Δήμος Νέας Σμύρνης

Με την αγορά δύο καινούργιων λεωφορείων TEMSA MD 9 LE ο Δήμος Νέας Σμύρνης «προχωρεί στον εκσυγχρονισμό της αστικής του συγκοινωνίας και στην αναβάθμιση της ποιότητας των μετακινήσεων των πολιτών το
από Μανώλης Αγριμανάκης | Κυριακή 08/04/2018 - 19:11
Κοινοποίηση στα Social Media

Με την αγορά δύο καινούργιων λεωφορείων TEMSA MD 9 LE ο Δήμος Νέας Σμύρνης «προχωρεί στον εκσυγχρονισμό της αστικής του συγκοινωνίας και στην αναβάθμιση της ποιότητας των μετακινήσεων των πολιτών του, με μείωση των ρύπων και σεβασμό προς το περιβάλλον», όπως ανέφερε σχετικά ο δήμαρχος Σταύρος Τζουλάκης.

Το συγκεκριμένο μοντέλο απετέλεσε την τελική επιλογή και άλλων δήμων της Αττικής οι οποίοι εκτίμησαν τα βασικά του πλεονεκτήματα, όπως είναι ο ισχυρός για την κατηγορία του κινητήρας των 250 HP, η ικανότητα μεταφοράς 63 επιβατών (30+33) και οι τρεις πόρτες απο-επιβίβασης που διευκολύνουν τους επιβάτες και μειώνουν το χρόνο παραμονής του λεωφορείου στη στάση.

Το TEMSA MD 9 LE με μήκος 9,5 μέτρων, πλάτος 2,40 μ. με μικρό κύκλο περιστροφής και με καλό κόψιμο του τιμονιού διευκολύνει τον οδηγό στην κίνηση μέσα σε στενούς δρόμους και στα πολυσύχναστα εμπορικά σημεία του Δήμου. Το λεωφορείο, με φουσκάτες αναρτήσεις, δύο μπροστά τέσσερις πίσω, διαθέτει σύστημα επιγονάτισης και ανύψωσης του αμαξώματος από τον οδηγό σε περίπτωση εμφάνισης εμποδίου στο οδόστρωμα. Στο πίσω μέρος εδράζεται ο πετρελαιοκινητήρας Cummins ISB6.7E250B, 250 HP (187 KW) και ροπής 982 Nm EURO 6, εξακύλινδρος, με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων common rail και ένα δυνατό turbo.

Η μείωση των εκπομπών ρύπων στο επίπεδο Euro 6 επιτυγχάνεται τόσο με SCR (χρήση AdBlue) όσο και με σύστημα EGR (ανακυκλοφορία καυσαερίων). Το σασμάν είναι το αυτόματο της Allison, τύπου T280R με 6 ταχύτητες εμπροσθοπορείας και με ενσωματωμένο στο κιβώτιο ριτάρντερ, το οποίο επιβραδύνει αποτελεσματικά την ταχύτητα του λεωφορείου. Τα κύρια φρένα λειτουργούν με δισκόφρενα μπρος – πίσω και για την ασφάλεια της πέδησης συνυπάρχουν τα συστήματα ABS και ASR.

Τα 30 καθίσματα των επιβατών είναι ανατομικού τύπου, ο χώρος των 33 ορθίων είναι επαρκής και μπορεί άνετα να φιλοξενήσει και αμαξίδιο ΑμΕΑ για την πρόσβαση του οποίου διατίθεται χειροκίνητη ράμπα με εξοπλισμό ασφαλείας.

Το λεωφορείο φέρει επίσης εξοπλισμό ψηφιακής απεικόνισης των δρομολογίων με ειδική πινακίδα, ηλεκτρονικού τύπου στο εμπρόσθιο μέρος, με χρήση διόδων led, διαστάσεων 235x1145x50, ελεύθερου επαναλαμβανόμενου προγραμματισμού και δυνατότητα εισαγωγής διαφορετικού κειμένου.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης: Σύστημα θέρμανσης του θαλάμου επιβατών το οποίο επιτυγχάνεται με συσκευές θέρμανσης (καλοριφέρ) κατάλληλης απόδοσης, Air condition ισχύος 24,4 KW, σύστημα αερισμού, μέσω φίλτρου χειριζόμενο από τον οδηγό, κ.α.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext