Έτος 1990. Η Renault Trucks παρουσιάζει ένα καινούργιο μοντέλο το οποίο πρόκειται να αλλάξει τα επίπεδα άνεσης για τους οδηγούς, δημιουργώντας νέα πρότυπα. Για πρώτη φορά εμφανίζεται φορτηγό με επίπεδο πάτωμα στο εσωτερικό της καμπίνας, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία κινήσεων. Επιπλέον, το Magnum πρωτοτυπεί και σε έναν ακόμη τομέα, και αναφερόμαστε στον τρόπο πρόσβασης στο εσωτερικό, με τα τρία σκαλοπάτια να βρίσκονται πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, εν αντιθέσει, με τα υπόλοιπα φορτηγά που είναι τοποθετημένα μπροστά από αυτούς.
Ο πίθηκος είναι μάγκας!
Στη χώρα μας το Magnum δεν έτυχε ευρείας αποδοχής από τους επαγγελματίες, για διαφόρους λόγους, αλλά οι ιδιοκτήτες του μιλούσαν πάντοτε με καλά λόγια, τόσο για την αξιοπιστία όσο και την καβάλα τους. Για το εντυπωσιακότερο και πιο επιβλητικό Magnum της Ελλάδας ψάξαμε αρκετά ώστε να το εντοπίσουμε και τελικά ο δρόμος μας έφερε στο Μουζάκι Καρδίτσας. Εκεί συναντήσαμε δυο φίλους από τα παλιά, τον Βαγγέλη Κουτσικουρή και τον Χρήστο Κάμπο, ιδιοκτήτες του Renault.
Ο συγκεκριμένος τράκτορας στην ενεργό δράση του έγραψε εκατομμύρια χιλιόμετρα, αρχικά στην εθνική μεταφορά και αργότερα στη διεθνή με μακρινά ταξίδια μέχρι την Πορτογαλία. Σήμερα, εξαιτίας της αναδουλειάς στο χώρο κάνει μια μικρή ανάπαυλα και σύντομα ενδεχομένως να ξεκινήσει πάλι τα δρομολόγια, καθώς βρίσκεται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και ετοιμοπόλεμο ανά πάσα στιγμή. Γιατί όμως το συγκεκριμένο είναι το πιο ξεχωριστό Magnum της χώρας μας; Μα φυσικά χάρη στις αερογραφίες του οι οποίες κοσμούν όλη την εξωτερική πλευρά με τον mr. Πίθηκο να κλέβει την παράσταση και να τραβά πάνω του τα περισσότερα βλέμματα. Η συγκεκριμένη αερογραφία είναι ενιαία σε όλη την καμπίνα, με το ίδιο φόντο. Απεικονίζονται βουνά, δέντρα και μεγάλοι βράχοι. Βέβαια, το σχέδιο της αερογραφίας που μας άρεσε περισσότερο είναι αυτό στην πλευρά του συνοδηγού, όπου απεικονίζεται ένας πίθηκος καλοντυ- μένος με καρό παντελόνι, μπλε πουκάμισο, αμάνικο γιλέκο, που καπνίζει ένα μεγάλο πούρο και έχει τα χέρια στην τσέπη του, με μάγκικο στυλ.
Όσον αφορά το εσωτερικό του, είναι εμπνευσμένο από τη φύση του Μουζακίου και γι’ αυτό στο πίσω μέρος της καμπίνας το σχέδιο της αερογραφίας αναπαριστά μια λίμνη και γύρω από αυτή δέντρα και βουνά. Στο εσωτερικό βάφτηκαν όλες οι πλαστικές επιφάνειες και τοποθετήθηκε μια κόκκινη μοκέτα στο πάτωμα, υποχρεώνοντάς μας έτσι να βγάλουμε τα παπούτσια για να πατήσουμε σε αυτήν.
Ευχόμαστε σύντομα ο Γάλλος του Μουζακίου να βρεθεί πάλι στο φυσικό του περιβάλλον, στην αουτοστράντα και την αούτομπαν, μεταφέροντας εμπορεύματα σε όλη την Ευρώπη, όπως παλιά.