Τροχοί & TIR

Silver Attack

«Μανώλη πριν φτάσεις στην αποβάθρα του λιμανιού (Πειραιάς) για την Κρήτη να μας ειδοποιήσεις να είμαστε έτοιμοι να τραβήξουμε βίντεο... Παύλο μην αγχώνεσαι, θα καταλάβεις όταν φτάνω, άλλωστε οι εξατ
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 08/05/2018 - 20:00
Κοινοποίηση στα Social Media

«Μανώλη πριν φτάσεις στην αποβάθρα του λιμανιού (Πειραιάς) για την Κρήτη να μας ειδοποιήσεις να είμαστε έτοιμοι να τραβήξουμε βίντεο... Παύλο μην αγχώνεσαι, θα καταλάβεις όταν φτάνω, άλλωστε οι εξατμίσεις του τράκτορά μου κάνουν πολύ θόρυβο», θα μας απαντήσει ο ίδιος. «Τι εννοεί;», σκεφτήκαμε. Βέβαια, το μυαλό μας κάπου πήγε αλλά δεν ήμασταν βέβαιοι. Την ίδια στιγμή συναντήσαμε κάποιους φίλους από την Κρήτη και τους ενημερώσαμε σχετικά, ότι περιμένουμε το Mercedes της οικογένειας Κριθινίδη για φωτογραφίες.

«Αυτό είναι πολύ δυνατό από γκάζια και η ελευθέρας του κροταλίζει», θα μας πουν. Πράγματι, μετά από πέντε λεπτά ακούμε μια γλυκιά μελωδία και βλέπουμε ένα ασήμι αστέρι να ξεπροβάλλει μέσα από τα μαύρα ντουμάνια που πετούσαν οι εξατμίσεις του. Το ιππικό μόλις κατέφτασε και από αυτό κατέβηκε ο καβαλάρης του, Μανώλης Κριθινίδης. Η δυναμική του συγκεκριμένου τράκτορα μας μαγνήτισε. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι την πρωτοκαθεδρία στο θέμα του tuning στη χώρα μας την έχουν οι ιδιοκτήτες των Σουηδών, όμως αυτό το Μercedes βάζει τα γυαλιά σε πολλούς και, το βασικότερο, τους ανταγωνίζεται ισάξια σε όλες τις μεγάλες ανηφόρες του νησιού και όχι μόνο, καθώς οι μηχανικές βελτιώσεις που έγιναν εκτόξευσαν σημαντικά την ιπποδύναμή του. Όπως συνηθίζουμε να λέμε στη δική μας ορολογία το αυτοκίνητο είναι τσαμπουκάς και αυτό το αισθάνεσαι κάθε φορά που πατάς το γκάζι, έχοντας διαθέσιμα τεράστια αποθέματα ροπής και ιπποδύναμης.

Ο λόγος όμως ανήκει στον Μανώλη ο οποίος μας μίλησε για το φορτηγό του με τα καλύτερα λόγια. «Το αμάξι αυτό είναι ένα από τα συλλεκτικά που έφτιαξε η Mercedes-Benz, το μοντέλο SK, και έχει κάποιες τεχνολογίες από το Actros MP1. O κινητήρας είναι 15.000 κυβικά, αντί για 14.600 που είναι τα άλλα δυο 500άρια μας, είναι ο εργοστασιακός του και τις βελτιώσεις του τις έχει επιμεληθεί το συνεργείο Γιώτης-Σάκης. Η επιχείρησή μας τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια έχει μόνο Mercedes-Benz και όλα είναι V8, γιατί είναι αμάξια αξιόπιστα με πολύ δυνατά μοτέρ». Ο Μανώλης είναι ένα νέος άνθρωπος γεμάτος όρεξη και μεράκι για το φορτηγό, αλλά από πού, θα τον ρωτήσουμε. «Το μικρόβιο να έχω τα οχήματά μου πάντα καθαρά και πλυμένα το είχα από μικρή ηλικία, όταν είχα μηχανάκια και μεγαλώνοντας με το επιβατικό αυτοκίνητό μου. Σήμερα την ίδια διάθεση έχω για όλα τα φορτηγά μας τα οποία εκτός από οχήματα δουλειάς αποτελούν και το πρόσωπο της επιχείρησής μας, το οποίο θέλουμε

να είναι πάντα προσεγμένο. Άλλωστε, τα φορτηγά μας είναι η οικογένειά μας, η περιουσία μας και η εικόνα μας στο χώρο της μεταφοράς».

Παράδειγμα προς μίμηση ο παππούς μου

«Για μένα το καλύτερο και πιο φωτεινό παράδειγμα στην καριέρα μου στο χώρο του φορτηγού ήταν ο παππούς μου, Μανώλης Κριθινίδης, ο οποίος ήταν ένας πολύ καθώς πρέπει άνθρωπος με αρχές και αξίες. Εργάστηκε σκληρά και ήταν ένας από τους πρώτους μεταφορείς στα τέλη της δεκαετίας του ’40 με αρχές του ’50, τον οποίο γνώριζαν και σέβονταν όλοι οι μεταφορείς της Κρήτης και για τον οποίο μιλούν ακόμη και σήμερα με τα καλύτερα λόγια. Έχουμε την ευχή του και συνεχίζουμε και εμείς σήμερα στα χνάρια του».

Η συμβολή του ΤΡΟΧΟΙ & TIR

Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, αλλά και αργότερα στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, ο Μανώλης θέλησε να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στο περιοδικό για τη βοήθειά του πριν δεκαεπτά χρόνια. Συγκεκριμένα μας ανέφερε το εξής. «Ο πατέρας μου Σύλβιος καθώς και όλη η οικογένεια Κριθινίδη ευχαριστεί προσωπικά τον κ. Μανώλη Αγριμανάκη και το περιοδικό καθώς το 1991 που μας είχαν κλέψει το 38άρι Μercedes-Benz έκανε αφιλοκερδώς δημοσίευση στο περιοδικό και μετά από λίγες ημέρες το βρήκαμε».

Διαβάστε επίσης

PreviousNext