Η Scania βοηθά τους πελάτες της να διαλέξουν το φορτηγό που ικανοποιεί καλύτερα τις ανάγκες τους, δημιουργώντας τη νέα συμβουλευτική υπηρεσία «Guided Offering». Μέσω αυτής, αναλύονται οι εκάστοτε επιχειρησιακές συνθήκες και μετά διασταυρώνονται με τις προτάσεις των ειδικών της μάρκας που αφορούν στην επιλογή κινητήρα, κιβωτίου και εξοπλισμού.

Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης διαθέτει ήδη ένα φορτηγό της Scania ηλικίας μέχρι και 10 χρόνων, όλα τα δεδομένα της «ζωής» του οχήματος συλλέγονται και αναλύονται και κατόπιν οι άνθρωποι της μάρκας θα προτείνουν το μοντέλο εκείνο που θεωρούν πως ταιριάζει στην κάθε περίσταση.

Αν το ζητούμενο για κάποιον πελάτη είναι η οικονομία καυσίμου, μέσω της υπηρεσίας «Guided Offering» θα προταθούν σχετικές λύσεις που αφορούν στον κινητήρα και την αεροδυναμική του οχήματος. Στην περίπτωση, τώρα, που ένας πελάτης εστιάζει στο ωφέλιμο φορτίο του επόμενού του οχήματος, οι άνθρωποι της Scania ψάχνουν τρόπους να το αυξήσουν, μειώνοντας το βάρος επιμέρους μερών του οχήματος. Στους πελάτες παρουσιάζονται όλες οι παραπάνω προοπτικές, πάντα σε συνδυασμό με τις επιδράσεις που έχουν στην οδική συμπεριφορά του φορτηγού. Η υπηρεσία «Guided Offering» προσφέρεται σε όλους τους Ευρωπαίους πελάτες που ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιο από τα οχήματα όλων των κατηγοριών.

15% οικονομία καυσίμου 

Μια νέα ανάλυση της Scania αναδεικνύει το κρίσιμο ρόλο που παίζουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, οι σωστές προδιαγραφές του οχήματος, οι ικανότητες του οδηγού και η μέση επιχειρησιακή ταχύτητα του φορτηγού. Τα δεδομένα που έρχονται στη Scania από τα 300.000 συνδεδεμένα οχήματά της, δείχνουν πως η συντριπτική πλειοψηφία αυτών καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από ότι χρειάζεται.

Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της εταιρείας πρόσφατα παρακολούθησαν φορτηγά μεγάλων αποστάσεων που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ευρώπη. Η Scania κατέγραψε τα δεδομένα από 4.000 συνδεδεμένα οχήματα και διεπίστωσε πως ούτε τα 20 από αυτά δεν οδηγούνταν με τη βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Το περιθώριο βελτίωσης που υπήρχε, ήταν κατά μέσο όρο στο 15%, ένα ποσοστό που μεταφράζεται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ το χρόνο.

«Από πλευράς προδιαγραφών, ο κινητήρας, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, τα κιβώτια ταχυτήτων και οι άξονες πρέπει να επιλέγονται σύμφωνα με την επιθυμητή εφαρμογή. Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση των οδηγών, θα πρέπει να εφαρμοστεί η κατάρτιση και η συνεχής καθοδήγησή τους, ώστε να μειωθούν οι αναποτελεσματικές πρακτικές όπως η υπερβολική επιτάχυνση.», δήλωσε σχετικά ο κ. Emil Jungnelius, επικεφαλής του Development Management στο τμήμα «Solution Operation Tools» της Scania.