Τα Cargo Coil Cargo και Cargo Coil Rail είναι τα πρώτα επικαθήμενα της Kögel που περνάνε στη νέα γενιά, NOVUM, της εταιρείας. Διαθέτουν το βελτιστοποιημένο εξωτερικό προφίλ πλαισίου και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά των τρέιλερ γενιάς NOVUM. Επιπλέον, το απόβαρο των νέων μοντέλων είναι μέχρι 150 κιλά χαμηλότερο από την προηγούμενη γενιά.

Πιο συγκεκριμένα, το κενό Cargo Coil με βασικό εξοπλισμό ζυγίζει 6.650 κιλά, ενώ το βάρος του Cargo Coil Rail (για τρένο) είναι στα 6.900 κιλά. Σε σύγκριση με την παλαιά γενιά, το νέο πλευρικό τμήμα μεγάλης αντοχής των 435 χλστ., προσφέρει υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο αλλά και μεγαλύτερο συνολικό ύψος με το ίδιο ύψος πλαισίου. Αμφότερα τα μοντέλα επιδέχονται προσαρμογές ανάλογα με τον πελάτη.

Τα NOVUM Cargo Coil και Cargo Coil Rail διαθέτουν ανθεκτικό - άκαμπτο συγκολλητό πλαίσιο με διασταυρούμενες δοκούς από άκρη σε άκρη, για βαριά ωφέλιμα φορτία με αυξημένο σημειακό βάρος. Αυτό σημαίνει ότι η σκάφη που δέχεται την κουλούρα του μετάλλου μπορεί να μεταφέρει μεγάλο μέρος τους βάρους στο τρέιλερ μήκους 7.200 χλστ. Για την ασφάλιση του φορτίου, τοποθετούνται δύο ζεύγη πασσάλων, ένα μπροστά και ένα πίσω από τη σκάφη σε απόσταση περίπου 2.050 χλστ, ενώ αν οι πελάτες το επιθυμούν μπορούν να τοποθετούν μέχρι και οκτώ ζεύγη.

Η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από ένα νέο, πιο λεπτό αλλά πιο ισχυρό, πέταλο, καθώς και από τη νέα κονσόλα αέρα και φωτισμού στο μπροστινό τμήμα, η οποία μεταφέρει τις δυνάμεις στο πλαίσιο μέσω των πλευρικών πάνελ. Το νέο προφίλ του εξωτερικού πλαισίου, αυξάνει σημαντικά την προσβασιμότητα των σημείων πρόσδεσης VarioFix. Τα 13 ζεύγη ιμάντων πρόσδεσης που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, είναι τώρα διαθέσιμα με γάντζους στις πλευρές για ευκολότερο χειρισμό και έχουν εφελκυστική δύναμη (αντοχή) 2.500 ή 4.000 κιλά αντίστοιχα. Οι άκρες των λαβών που είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο, η προστατευτική προστασία από μουσαμά κατασκευασμένη από αραμιδικό ύφασμα και οι ειδικοί άξονες σε σχεδιασμό σιδηροτροχιάς, επιτρέπουν τη φόρτωση της κουλούρας στο τρένο. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά το επικαθήμενο ιδανικό για ευέλικτη φόρτωση στα πιο διαδεδομένα βαγόνια μεταφοράς ασυνόδευτων.