Τροχοί & TIR

Υποχρεωτικό το σύστημα πυρόσβεσης

Από τις 11 Ιουλίου 2019, θα ξεκινήσει να τίθεται σε εφαρμογή ο νόμος που καθιστά υποχρεωτικά τα πυροσβεστικά συστήματα για το τμήμα του κινητήρα, σε όλα τα νέα τουριστικά λεωφορεία που έχουν τη δυνα
Σάββατο 19/05/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Από τις 11 Ιουλίου 2019, θα ξεκινήσει να τίθεται σε εφαρμογή ο νόμος που καθιστά υποχρεωτικά τα πυροσβεστικά συστήματα για το τμήμα του κινητήρα, σε όλα τα νέα τουριστικά λεωφορεία που έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς τουλάχιστον 22 επιβατών.

Πιο συγκεκριμένα, αρχικά θα πρέπει να συμμορφωθούν όλα τα νέα πούλμαν που εντάσσονται στην 3η κατηγορία (Class III), αυτά δηλαδή που είναι κατασκευασμένα για να μεταφέρουν αποκλειστικά καθήμενους επιβάτες. Δύο και πλέον χρόνια αργότερα, την 1η Σεπτεμβρίου του 2021, λήγει η σχετική προθεσμία για τις άλλες δύο κατηγορίες, την πρώτη και τη δεύτερη.

Αναλυτικότερα, τα οχήματα κατηγορίας Ι (Class I) είναι αυτά που κατασκευάζονται με χώρο και για όρθιους επιβάτες, ώστε να διευκολύνεται η συχνή από/επιβίβαση των επιβατών. Τα οχήματα της κατηγορίας ΙΙ (Class II), που συνήθως αναφέρονται ως «αστικά λεωφορεία», κατασκευάζονται κυρίως για τη μεταφορά καθιστών επιβατών, αλλά έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν τη μεταφορά των όρθιων επιβατών στο διάδρομο ή σε σημείο που δεν πρέπει να υπερβαίνει τον προβλεπόμενο χώρο που καταλαμβάνουν δύο διπλά καθίσματα.

Τη μελλοντική απαίτηση για σύστημα πυρόσβεσης του κινητήρα, ικανοποιεί από σήμερα το νέο διώροφο πούλμαν Setra S 531 DT. Σε περίπτωση κινδύνου φωτιάς, ο οδηγός ειδοποιείται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, μέσω οπτικών και ακουστικών προειδοποιήσεων στο cockpit. Ταυτόχρονα, η γραμμή ανίχνευσης υπό πίεση σπάει, ψεκάζοντας μέσω ακροφυσίων υψηλής πίεσης, ένα μείγμα από μέσα πυρόσβεσης. Ολόκληρος ο χώρος του κινητήρα ψύχεται και έτσι εμποδίζεται η ανάφλεξη. Το πιο πάνω σύστημα είναι στάνταρ στο Setra S 531 DT, γεγονός που δίνει μια παγκόσμια πρωτιά στο νέο τριαξονικό μοντέλο της Daimler Buses.

Στο ίδιο τεύχος #362

PreviousNext