Συγκριτική δοκιμή: Τράκτορες χαμηλής φόρτωσης - Low Deck

Αποφασίσαμε να συγκρίνουμε για πρώτη φορά αυτά τα ιδιαίτερα οχήματα DAF XF 450 FT, Mercedes-Benz Actros 1842, Renault T 440 και Volvo FH 500 και μάλιστα, στις πιο χαμηλές διαμορφώσεις που προσφέρουν οι κατασκευαστές, με ένα εξ αυτών να έχει το πέταλο στα μόλις 910 χιλιοστά από το έδαφος, για πρώτη φορά στα χρονικά.

Μεγάλο κομμάτι της οδικής Μεταφοράς εστιάζει στον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης και τα Mega τρέιλερ με τρία μέτρα ωφέλιμο ύψος φόρτωσης, χαίρουν αλματώδους αύξησης των ταξινομήσεων, σε συνδυασμό με τους ειδικούς, χαμηλού σασί ελκυστήρες που απαιτούνται για να μην υπάρχει υπέρβαση ύψους –το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR συνδιοργανώνει το πρώτο συγκριτικό για Low-Deck τράκτορες που έχει γίνει ποτέ.

Τα Low Deck γενικά, έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό το χαμηλό ύψος του πύρου ζεύξης. Αν και δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, δεν θα ήταν λάθος να υποστηρίξει κάποιος ότι, σε οποιονδήποτε τράκτορα στον οποίο το πέταλο απέχει (σε ύψος) λιγότερο από ένα μέτρο από το έδαφος, βρίσκει εφαρμογή η περιγραφή «Low Deck». Αποφασίσαμε να συγκρίνουμε για πρώτη φορά αυτά τα ιδιαίτερα οχήματα DAF XF 450 FT, Mercedes-Benz Actros 1842, Renault T 440 και Volvo FH 500 και μάλιστα, στις πιο χαμηλές διαμορφώσεις που προσφέρουν οι κατασκευαστές, με ένα εξ αυτών να έχει το πέταλο στα μόλις 910 χιλιοστά από το έδαφος, για πρώτη φορά στα χρονικά. Με τα Low Deck χάνεις ύψος στο σασί, κερδίζεις σε ωφέλιμο όγκο και πιο συγκεκριμένα μπορούν να φορτωθούν έως και τρία μέτρα καθ’ ύψος στο τρέιλερ χωρίς να παραβιάζονται οι νόμιμες διαστάσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο τελευταίο τεύχος του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.

Θεματική Ενότητα: 
Test Drive

Στο ίδιο τεύχος: