Με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή και ψηφίστηκε, οι Δήμοι θα αποφασίζουν για την κίνηση των τετράτροχων μοτοσικλετών στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο των ορίων τους, ενώ με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα προσδιορίζεται και ο ανώτατος αριθμός των παραπάνω οχημάτων, που μπορούν να κυκλοφορούν.
Οι αποφάσεις αυτές θα επανεξετάζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα που θα ορίζονται από τους οικείους Δήμους και πάντως δεν θα μπορούν να είναι μικρότερα των πέντε (5) ετών.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της τροπολογίας, επιδιώκεται ο εξορθολογισμός του πλαισίου κυκλοφορίας στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο των τετράτροχων μοτοσικλετών, που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως 125 κ.εκ., οι οποίες πάντως μπορούν να κυκλοφορούν ακώλυτα στο μη ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο (χωματόδρομους κλπ.) για το οποίο άλλωστε έχουν κατασκευαστεί. Τέλος προβλέπεται ότι στο Εθνικό Μητρώο Οχημάτων που πρόσφατα θεσπίστηκε με το ν. 4530/2018 τηρούνται πλέον τα στοιχεία όλων των οχημάτων κυριότητας ή κατοχής (με μίσθωση, χρησιδάνειο ή άλλου είδους σχέση), όλων των επιχειρήσεων ενοικίασης κάθε είδους οχημάτων.