Τροχοί & TIR

Δοκιμές αυτόνομης νταλίκας η Hyundai

Στις πρώτες δοκιμές αυτόνομων φορτηγών της Ν. Κορέας προχώρησε η Hyundai Motor Company, χρησιμοποιώντας τον τράκτορα Xcient, ο οποίος πραγματοποίησε ένα ταξίδι 40 χλμ., ανάμεσα στις πόλεις Ουίγουανγ
Πέμπτη 18/10/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στις πρώτες δοκιμές αυτόνομων φορτηγών της Ν. Κορέας προχώρησε η Hyundai Motor Company, χρησιμοποιώντας τον τράκτορα Xcient, ο οποίος πραγματοποίησε ένα ταξίδι 40 χλμ., ανάμεσα στις πόλεις Ουίγουανγκ και Ίντσον, μια διαδρομή που ολοκληρώθηκε σε μία ώρα. Το φορτηγό των 40 τόνων διέθετε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 (με παρουσία οδηγού) της εταιρείας SAE, ανέπτυξε ταχύτητα μέχρι και 90 χλμ./ώρα και μετέφερε ένα επικαθήμενο, ώστε να προσομοιώνονται οι συνθήκες μιας πραγματικής μεταφοράς.

Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επέτρεπε στο φορτηγό της Hyundai να στρίβει, να επιταχύνει ή να επιβραδύνει και να πραγματοποιεί ελιγμούς. Επιπλέον, ο τράκτορας ήταν σε θέση να αλλάζει λωρίδες, αλλά και να ανιχνεύει τις αλλαγές λωρίδων που έκαναν τα υπόλοιπα οχήματα του αυτοκινητόδρομου. Λειτουργούσε αυτόνομα και μέσα στα τούνελ και παράλληλα ακολουθούσε κατά γράμμα τις υποδείξεις του ΚΟΚ. Όλα αυτά ήταν εφικτά χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση, αν και ένας οδηγός ήταν πίσω από το τιμόνι για λόγους ασφαλείας.

Το Hyundai Xcient διέθετε 10 διαφορετικούς αισθητήρες, που περιελάμβαναν τρεις εμπρόσθιες και πλευρικές-οπίσθιες κάμερες, δύο ραντάρ εμπρός και πίσω, τρεις συσκευές Lidar (μπροστά-πίσω) και έναν αισθητήρα στο επικαθήμενο όχημα, ο οποίος υπολόγιζε τη μεταβολή της γωνίας μεταξύ του τράκτορα και του τρέιλερ στις στροφές. Τα δεδομένα που συλλέγονταν από κάθε αισθητήρα συνεργάζονταν με το χάρτη υψηλής ευκρίνειας και οι πληροφορίες αποστέλλονταν στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, ώστε να γίνουν οι κατάλληλοι χειρισμοί. Επιπλέον, το φορτηγό εξοπλιζόταν με το νέο σύστημα διεύθυνσης MAHS (Motor Assist Hydraulic Steering) που αναπτύχθηκε από τη Hyundai Mobis και το οποίο ήλεγχε την ακριβή γωνία διεύθυνσης, με βάση τις «αποφάσεις» της μονάδας ελέγχου.

Ηλεκτρικό φορτηγό το 2019

Στο μεταξύ, η Hyundai Motor Company υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης (MOU) με τον κρατικό όμιλο Sichuan Energy Industry Investment Group της επαρχίας Σιτσουάν της Κίνας. Σύμφωνα με το MOU, η Sichuan Energy θα αναλάβει το 50% των μετοχών της Namjun Auto επί της Sichuan Hyundai, μιας κοινοπραξίας κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων που δημιουργήθηκε μεταξύ της Hyundai και της Namjun το 2014. Η Hyundai και η Sichuan Energy θα αυξήσουν αργότερα τις επενδύσεις κεφαλαίων στη Sichuan Hyundai για να αναβαθμίσουν τις δραστηριότητές της.

Το μνημόνιο υπογραμμίζει την πρόθεση της Hyundai να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων της Κίνας. Η Sichuan Hyundai σχεδιάζει να προσθέσει στη γκάμα της πέντε νέα μοντέλα, διευρύνοντας την ήδη υπάρχουσα σειρά των έξι μοντέλων. Ως πρώτο βήμα, η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει του χρόνου και ένα ηλεκτρικό φορτηγό και παράλληλα φιλοδοξεί να επεκτείνει τη δράση της πέρα από την Κίνα, σε αγορές όπως αυτές της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.

PreviousNext