Απ’ όλα τα φορτηγά της ΜΑΝ, αυτά που αποδείχθηκαν μαγνήτης για τους επισκέπτες της ΙΑΑ ήταν τα «σπέσιαλ» έκδοσης XLION. Άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία, με την παραγωγή να ξεκινά αρχές του 2019, φέρουν μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού και εξατομίκευσης. Προαιρετικά μπορούν να καλυφθούν με την κεφαλή του γνωστού αιλουροειδούς στα πλαϊνά, έτσι ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες για το ιδιαίτερο της κατασκευής. Το όνομα προέρχεται από τη λέξη «Extreme» και πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η εμπλοκή της ΜΑΝ (χορηγία) στην πιο ακραία μορφή τριάθλου, το περίφημο Ironman Europe.

Στα TGX, το πακέτο XLION μπορεί να παραγγελθεί σε όλες τις εκδόσεις από τους 460 ίππους και άνω, τόσο με τον κινητήρα D26 όσο και τον D38, και στην κορυφαία εκδοχή του με τους 640 ίππους. Πέρα από τον εξοπλισμό άνεσης που περιλαμβάνει όλα σχεδόν τα έξτρα ως τμήμα του στάνταρ εξοπλισμού, εξωτερικά τα σπέσιαλ λιοντάρια ξεχωρίζουν από τα χρωμιωμένα τμήματα του προφυλακτήρα και τα LED φώτα ημέρας. XLION μπορούν να παραγγελθούν και τα χωματουργικά TGS στους 460 και 500 ίππους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή να διατεθούν και τα οχήματα διανομών στα ίδια «πολεμικά χρώματα»: τα TGL και TGM σε όλες μάλιστα τις εκδόσεις ισχύος. Η ΜΑΝ υπόσχεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές πώλησης, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη τον υπερπλούσιο έξτρα εξοπλισμό τον οποίο θα φέρουν ως τμήμα της ειδικής αυτής σειράς όλα τα φορτηγά.

Πετρελαιοκίνητες Εκδόσεις: Εκτός από τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά της η ΜΑΝ παρουσίασε την πλήρη γκάμα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, με αξιόπιστη και αποδοτική λειτουργία και χαρακτηριστικά δυναμικής οδήγησης. Ο κινητήρας D38 προσφέρει μέχρι και 640 ίππους στην πιο ισχυρή έκδοσή του και η ροπή του φτάνει τα 3.000 Νm σε χαμηλό εύρος στροφών. Ο βελτιωμένος κινητήρας D26 προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από 420 έως 500 ίππους, με εξίσου χαμηλό βάρος και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Τόσο το μοντέλο TGS όσο και το TGX εξοπλίζονται με το κιβώτιο ταχυτήτων ΜΑΝ TipMatic 12+2 σχέσεων επιτυγχάνοντας κορυφαίες αλλαγές και διαθέτουν ξεχωριστό πρόγραμμα οδήγησης για κάθε εφαρμογή. Επιπλέον, η ΜΑΝ προσφέρει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop-and-Go, το οποίο ελέγχει την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, ακόμη και σε μικρές ταχύτητες, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το

Κινητήρας D15

Μεγαλύτερη δύναμη, μικρότερο βάρος, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα D15. Είναι εγκατεστημένος στο μοντέλο TGS-TS (Tanks Silo) και αποδίδει 400 ίππους και μέγιστη ροπή 1.800 Nm η οποία επιτυγχάνεται σε χαμηλές στροφές. Η χωρητικότητά του είναι 9 λίτρα (9.037 κ.εκ) και η επεξεργασία καυσίμων γίνεται με βάση την προηγμένη τεχνολογία SCR σε συνδυασμό με το σύστημα αυτόματης αναγέννησης ΜΑΝ CRT. Το νέο σύστημα ψεκασμού common rail ψεκάζει καύσιμο με πίεση μέχρι 2.500 bar και λειτουργεί ιδιαίτερα αποτελεσματικά και με μεγάλη οικονομία. Βελτιωμένο επίσης είναι το σύστημα διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα D15. Επιπρόσθετα, ο νέος κινητήρας D15 πληροί ήδη τις αυστηρές απαιτήσεις του επερχόμενου προτύπου Euro 6d. Τέλος, να αναφέρουμε ότι ο κινητήρας D15 συνδυάζεται με το μηχανόφρενο Turbo EVBec, το οποίο ρυθμίζεται σταδιακά από μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και πνευματικά λειτουργούμενη βαλβίδα πεταλούδας και τροφοδοτεί έως 350 kW δύναμης πέδησης κινητήρα. Αυτή η βαλβίδα είναι τοποθετημένη πριν από τον υπερσυμπιεστή και έτσι μπορεί να αυξήσει την πίεση κατά τη διάρκεια της πέδησης.

MAN Comfort Steering

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι στο καινοτόμο ΜΑΝ TGS-TS η εταιρεία διαθέτει δυο πρόσθετα ενεργά συστήματα υποστήριξης οδηγού που θα είναι διαθέσιμα στο εγγύς μέλλον σε όλα τα μοντέλα της. Σε αυτό περιλαμβάνεται ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης το οποίο αυξάνει τη ροπή που ασκεί ο οδηγός , καθιστώντας το τιμόνι πιο ακριβές και άνετο. Περιλαμβάνει επίσης το σύστημα LGS (Lane Guard System), το οποίο τοποθετείται στάνταρ στα μοντέλα, καθώς και το LRA (Lane Return Assist) το παρεμβαίνει ενεργά και δεν επιτρέπει στο όχημα να φύγει από την πορεία του. Βέβαια, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να το απενεργοποιήσει πατώντας το ανάλογο κουμπί.