Τροχοί & TIR

Οι πρεμιέρες της Kässbohrer στην TRANSPORT SHOW 2018

Η Kässbohrer θα παραστεί στη φετινή έκθεση TRANSPORT SHOW 2018 της Αθήνας. Η γερμανική εταιρεία Kässbohrer -μεταξύ άλλων- θα παρουσιάσει για 1η φορά το μοντέλο K.SPS 3 / ON - 12 / 27 DE, εξοπλισμένο
Δευτέρα 01/10/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Kässbohrer θα παραστεί στη φετινή έκθεση TRANSPORT SHOW 2018 της Αθήνας. Η γερμανική εταιρεία Kässbohrer -μεταξύ άλλων- θα παρουσιάσει για 1η φορά το μοντέλο K.SPS 3 / ON - 12 / 27 DE, εξοπλισμένο με 12 κλειδιά, που προορίζεται για τη μεταφορά container 1x20ft ή 2x20ft ή 1x40ft ή 1x40ft high cube ISO containers.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής χάλυβα τύπου S700 MC, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1726. Διαθέτει ενισχυμένο πάτωμα από κόντρα πλακέ πάχους 30 mm, αδιαβροχοποιημένο με ρητίνη φαινόλης, για τη μεταφορά παλετών. Παράλληλα, είναι κατάλληλο για τη λειτουργία περονοφόρου οχήματος μικτού βάρους 7.200 kg και πιστοποίηση βάσει DIN EN 283. Το σύστημα πέδησης είναι της WABCO με διπλό ηλεκτροπνευματικό σύστημα, EBS 2S/2M με ABS και σύστημα ελέγχου κλίσης RSS. Διαθέτει επίσης βαλβίδα ελέγχου για το χειριστήριο ανύψωσης και βύθισης, τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος. Ο πρώτος άξονας είναι ανυψούμενος με αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα. Τα ποδαρικά είναι JOST μηχανικά δύο ταχυτήτων στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1762.

Επιπλέον, στην έκθεση TRANSPORT SHOW 2018 θα παρουσιάσει και μία νέα ανατρεπόμενη κιβωτάμαξα Kässbohrer, τύπου μισού σωλήνα με χωρητικότητα 24 κ.μ. Εξοπλίζεται με το σύστημα Magnetic Sensor με Tilt Alert, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για μη σωστή κλίση του εδάφους στο σημείο ανατροπής. Επίσης, το ίδιο σύστημα, κατά τη λειτουργία της ανατροπής, βυθίζει το πίσω μέρος του οχήματος προκειμένου να επιτευχθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερο κέντρο βάρους στο όχημα. Η ανατροπή είναι κατασκευασμένη από υψηλής ποιότητας αντιτριβικό χάλυβα, Hardox ΗΒ450, πάχους 4 mm για τον καθρέπτη, τα πλαϊνά και την πίσω πόρτα και 5 mm για το πάτωμα. Το υδραυλικό σύστημα είναι της HYVA, τύπου 169 Alfa Series. Επιπλέον, ο 1ος άξονας είναι ανυψούμενος με αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα. Τα ποδαρικά είναι μάρκας BPW, μηχανικά δύο ταχυτήτων, στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1762-1. Όλοι οι άξονες είναι BPW με αερανάρτηση και ταμπούρα, ικανότητος 3x9 tons και φέρουν χαλύβδινες ζάντες. Ο πλαϊνός μουσαμάς είναι χειροκίνητος με μανιβέλα, τύπου «σωλήνα», τοποθετημένος στη δεξιά πλευρά της υπερκατασκευής με εύκολη λειτουργία. Τέλος, η πλατφόρμα επιτήρησης είναι τοποθετημένη στο εμπρόσθιο μέρος του οχήματος με σκάλα πρόσβασης, προκειμένου ο οδηγός να επιτηρεί τη φόρτωση καθώς και να λειτουργεί το μουσαμά.

Στο ίδιο τεύχος #366

PreviousNext