Τροχοί & TIR

Ο βίσονας της Chevrolet

Η Chevrolet εμπλουτίζει τη γκάμα του Colorado ZR2 με μια νέα σκληροτράχηλη έκδοση, η οποία αποτελεί τον καρπό της πρώτης συνεργασίας της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας με την εταιρεία ειδικό στα
Τρίτη 20/11/2018 - 20:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Chevrolet εμπλουτίζει τη γκάμα του Colorado ZR2 με μια νέα σκληροτράχηλη έκδοση, η οποία αποτελεί τον καρπό της πρώτης συνεργασίας της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας με την εταιρεία ειδικό στα εκτός δρόμου οχήματα, American Expedition Vehicles (AEV).

Πρόκειται για το Colorado ZR2 Bison, το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα τον Ιανουάριο του 2019, τόσο σε διπλοκάμπινη όσο και σε extended cab έκδοση. Το μοντέλο εξοπλίζεται με πέντε συνολικά ποδιές της AEV, που είναι κατασκευασμένες από χάλυβα και οι οποίες προστατεύουν το κάρτερ, το ντεπόζιτο, το κιβώτιο μετάδοσης και τα εμπρός και πίσω διαφορικά, τα οποία διαθέτουν ηλεκτρονικά κλειδώματα. Από την AEV προέρχονται και οι νέοι ατσάλινοι προφυλακτήρες του οχήματος, με τον εμπρόσθιο να διαθέτει υποδοχές για εργάτη και τον οπίσθιο να έχει ενσωματωμένα σημεία πρόσδεσης για ρυμούλκηση.

Αλλαγμένη είναι και η γρίλια του Colorado ZR2 Bison, όπου αναγράφεται το «Chevrolet». Τα πλευρικά της καρότσας κοσμούν τα γραφικά «ZR2 Bison» και στο πίσω τμήμα υπάρχει το λογότυπο «AEV Bison». Το pick-up εξοπλίζεται με αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17x8 ιντσών, οι οποίες φοράνε τα off-road ελαστικά των 31 ιντσών, Goodyear Wrangler Duratrac. Για να χωρέσουν οι μεγαλύτεροι τροχοί, τα φτερά του οχήματος έπρεπε να φουσκώσουν.

Όπως το απλό ZR2, έτσι και η έκδοση Bison, διαθέτει τροποποιημένο πίσω άξονα με σχέση μετάδοσης 3.42. Τα μετατρόχια του οχήματος διευρύνθηκαν κατά 3,5 ίντσες και τοποθετήθηκαν τα εξελιγμένα αμορτισέρ Multimatic DSSVTM, με την ανάρτηση να έχει ανεβάσει την εδαφική ανοχή του οχήματος κατά 2 ίντσες. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας Duramax Turbo-Diesel των 2,8 λίτρων, που αποδίδει 186 ίππους ισχύος και 500 Nm ροπής και ο οποίος συνεργάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Autotrac.

Στο ίδιο τεύχος #367

PreviousNext