Περισσότερα από 10.000 χλμ. διένυσε το φορτηγό Ural NEXT LNG 6x6, συμμετέχοντας στο ράλι «Gas Into Motors» που διοργάνωσαν από κοινού οι εταιρείες Gazprom, CNPC και KazMunayGas (KMG). Το Ural NEXT που κινείται με φυσικό αέριο, ξεκίνησε από το Ρούντονγκ της Κίνας και διαμέσου του Καζακστάν, τερμάτισε στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας. Μετά το τέλος του αγώνα, το σκληροτράχηλο όχημα θα χρησιμοποιηθεί από την εταιρεία Gazprom Transgaz Tchaikovsky, για τη μεταφορά προσωπικού και εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, πλησίον των αγωγών φυσικού αερίου.

Το Ural NEXT LNG που συμμετείχε στον αγώνα, χρησιμοποιεί ένα μικτό σύστημα καυσίμων, έχοντας το LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο) ως κύριο καύσιμο και το CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) ως συμπληρωματικό, μία λύση που επιτρέπει στο όχημα να εφοδιάζεται με καύσιμο σε σταθμούς διπλού καυσίμου (bi-fuel). Το ρώσικο φορτηγό εξοπλίζεται με τον 6κύλινδρο κινητήρα YAMZ-536 και έχει αυτονομία κίνησης σχεδόν 1.000 χλμ., χάρη στις 9 μπουκάλες συνολικής χωρητικότητας 892 λίτρων CNG, αλλά και στη δεξαμενή κρυογονικής αποθήκευσης 450 λίτρων LNG που βρίσκεται πίσω από την καμπίνα και στην οποία το υγροποιημένο φυσικό αέριο ψύχεται στους -162 °C. Το LNG που αποθηκεύεται στην κρυογονική δεξαμενή, προτού σταλεί στον κινητήρα μετατρέπεται από την υγρή κατάσταση σε αέρια, με τον όγκο του επαναεριοποιημένου καυσίμου να είναι της τάξης των 240 m3.

Το πλήρωμα του Ural NEXT LNG 6x6 υπολόγισε πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, εξοικονομήθηκαν περίπου 1.600 ευρώ χάρη στη χρήση του φυσικού αερίου, καθώς στα 10.500 χλμ. που διανύθηκαν σε απαιτητικές συνθήκες, η μέση κατανάλωση LNG ανήλθε σε 26 κιλά ανά 100 χλμ. Επιπροσθέτως, η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καύσιμο κινητήρων μπορεί να μειώσει σημαντικά την επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Για παράδειγμα, οι εκπομπές καυσαερίων, όπως τα οξείδια του αζώτου και οι υδρογονάνθρακες, μειώνονται κατά 66% και 89% αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις εκπομπές των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.