Τεύχος #369- Ιανουάριος 2019

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #369

«Κάθε πέρσι και καλύτερα» φαίνεται πως ισχύει για τους επιβάτες των λεωφορείων και των τρόλεϊ, καθώς για μία ακόμα χρονιά, οι χρήστες των Μέσων Μεταφοράς της Αθήνας, τους έδωσαν τη χαμηλότερη βαθμολογία από όλα τα Μέσα, αξιολογώντας τα μάλιστα χειρότερα σε 9 από τα 10 κριτήρια. Αναμφισβήτητα ο εκσυγχρονισμός του στόλου θα βοηθούσε την κατάσταση.
Το Jeep Gladiator αποτελεί την «αγροτική» έκδοση του νέου 4θυρου Jeep Wrangler, αλλά με μακρύτερο ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας κατά 787 χλστ.
διαγωνισμός λεωφορείων, διαγωνισμός αστικών λεωφορείων, 750 αστικά λεωφορεία, λεωφορεία Αθήνας, λεωφορεία Θεσσαλονίκης, προδιαγραφές διαγωνισμού λεωφορείων,
Είναι γεγονός, ότι τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές έχουν στραφεί στην αύξηση του επιπέδου ασφάλειας των βαρέων φορτηγών γεγονός που επιτυγχάνεται με την ανάπτυξη συγκεκριμένων συστημάτων. Αρκετοί μάλιστα υποψήφιοι ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν εκφράσει την απορία τους, αν τα συστήματα αυτά «αξίζουν τα λεφτά τους» Τα αξίζουν και με το παραπάνω έστω και αν ενεργοποιηθούν μια μόνο φορά. Χαρακτηριστική η περίπτωση που ακολουθεί…
«Νέες διατάξεις της νομοθεσίας για καθ’ οδόν ελέγχους οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων ADR», ήταν το θέμα του επιμορφωτικού προγράμματος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σε περίπτωση που η επιβίβαση είναι εντός των ορίων της έδρας του Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, τότε η αποβίβαση μπορεί να είναι σε σημείο είτε εντός είτε εκτός αυτής, ενώ στην περίπτωση που η επιβίβαση είναι εκτός των ορίων της έδρας η αποβίβαση πρέπει να είναι εντός αυτής.
Δείτε τα πορίσματα της 4ης πανελλήνιας έρευνας με τίτλο «Ο Τομέας των Logistics στην Ελλάδα».
Η έκθεση της Schmitz Cargobull βρίσκεται τώρα στο 23ο χλμ. Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, περιοχή Παπακώστα - Μάνδρα. Τηλ.: 210 5200252
Στην πράξη, η παρακολούθηση όλων των οχημάτων μεταφοράς καυσίμων θα γίνεται με GPS.
Α-R-ιστούργημα V8 από την Κρήτη. Μπάρα με προβόλια, φωτεινή επιγραφή, ανοξείδωτος γείσος και φωτάκια είναι μερικές από τις προσθήκες στην μπροστινή πλευρά του Scania.
Super Scania Zvuras Transporte. Το τελευταίο απόκτημα της μεταφορικής το οποίο εκτελεί δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη, τα Βαλκάνια, την Ουκρανία και τη Ρωσία.
Η κύρια σιδηροδρομική γραμμή έχει συνολικό μήκος 31,8 χλμ., θα είναι μονή, κανονικού εύρους (1,435 μέτρων), με ταχύτητα μελέτης 160 χλμ./ώρα.
Οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών διέθεταν το 2017 στο σύνολό τους πάνω από 1.570 καταστήματα, (συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων δικτύου) και 455 θυρίδες υποδοχής, κατείχαν πάνω από 5.950 οχήματα (αυτοκίνητα και δίκυκλα) και απασχολούσαν πάνω από 10.050 υπαλλήλους.
Τα πρώτα MAN Lion’s Coach που ήρθαν στη χώρα μας, αφορούν στην έκδοση των 12 μέτρων και διαθέτουν 51 θέσεις (49+1+1).
«Όσο δεν θα έχουμε βοήθεια, τόσο θα γερνάει ο ελληνικός στόλος», επισημαίνει ο πρόεδρος των Φ.Δ.Χ ανατρεπόμενων Άγιος Χριστόφορος Ιωαννίνων, Κωνσταντίνος Μουστακλής.
Η Autohellas Hertz είναι πλέον αποκλειστική αντιπρόσωπος – συνεργάτης της Alphabet σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Κροατία.
To πρόγραμμα δωρεάν τεχνικού ελέγχου, Winter Check Up 2018/2019, που παρέχει η Mopar -επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales των Alfa Romeo, Fiat, Abarth και Fiat Professional- περιλαμβάνει τον έλεγχο 15 σημείων.
Από αριστερά προς δεξιά: Η Δήμαρχος του Μονάχου, Christine Strobl, και οι κύριοι Bernd Bucher και Peter Attin από τη MAN Truck & Bus.
«Αντίθετα με τα Ι.Χ. που σταθμεύουν κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, η στάση των φορτηγών για φόρτιση αποδιοργανώνει τις επιχειρήσεις. Οι e-highways προσφέρουν φόρτιση καθοδόν, μια λύση που εξοικονομεί επίσης μπαταρίες και μειώνει το φορτίο στο δίκτυο της ενέργειας», δήλωσε ο Magnus Höglund, επικεφαλής του Ηλεκτρικού Οδικού Συστήματος της Scania.
Οι αναβαθμισμένοι κινητήρες D11 και D13 προδιαγραφών Euro 6 Step D, τοποθετούνται πλέον στα Volvo FH, Volvo FM και Volvo FMX.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρωτότυπος κινητήρας απέδωσε ισχύ 503 ίππων/1.900 σ.α.λ. και ροπή 2.200 Nm/1.000 σ.α.λ. Η κατανάλωση καυσίμου μετρήθηκε αρκετά κάτω από το στόχο των 200 g/kWh σε ένα μεγάλο εύρος λειτουργίας του κινητήρα, ο οποίος μπορεί να φτάσει σε απόδοση της τάξης του 41%.
Η μεταφορική εταιρεία Rapido ABC που εδρεύει στο Κασίας Ντο Σουλ της Βραζιλίας, δοκιμάζει σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς, το φορτηγό διανομών Scania P 280 που ακούει στο όνομα «Kenya» και το οποίο καθημερινά διανύει μέχρι και 2.400 χλμ., κατευθυνόμενο προς το Σάο Πάολο.
Το σύστημα της Kögel μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία ή στις δύο πλευρές της κουρτίνας και δύναται να προσαρμοστεί σε πολλές εφαρμογές, όπως για μεταφορές αυτοκινήτων, ποτών ή παλετών.
Ο κάθε χρήστης μπορεί να προγραμματίσει κατά το δοκούν το πόσο συχνά θα ενημερώνονται οι πληροφορίες στον πίνακα ελέγχου, έχοντας τη δυνατότητα οι ενημερώσεις να γίνονται ακόμα και ανά λεπτό.
Το Isuzu Ν αφήνει στην άκρη τον συμβατικό κινητήρα των 190 ίππων, αποκτώντας τον ηλεκτρικό άξονα «eTransport» της BPW, ο οποίος φιλοξενεί δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν από κοινού ροπή 6.500 Nm.
Η Girteka Logistics προχώρησε στην παραγγελία 1.500 επιπλέον μονάδων του DAF XF, ενώ μέσα στο 2018 είχε παραλάβει 500 ακόμα τράκτορες της ολλανδικής εταιρείας.
Ο νέος ιστότοπος (conversion-world.mercedes-benz.com) είναι κατηγοριοποιημένος σε οκτώ τομείς, προσφέροντας περισσότερα από 110 προϊόντα. Ανάμεσά τους συναντάμε τις χαμηλές πλατφόρμες για το Sprinter, την εγκατάσταση ραφιών στο Vito και τον ψυκτικό εξοπλισμό του Citan.
Έξι αυτόνομα φορτηγά Volvo FH έχουν ξεκινήσει πιλοτικά τη μεταφορά ασβεστολίθου σε μία διαδρομή πέντε χιλιομέτρων μέσα από τούνελ, από ένα υπαίθριο λατομείο στο κοντινό λιμάνι Velfjord της Νορβηγίας.
Η τεχνολογία της DHOLLANDIA χρησιμοποιεί ειδικά σχεδιασμένους οπτικούς φακούς για να δημιουργήσει και να εκπέμψει πολύ έντονες δέσμες φωτός LED, οι οποίες σχηματίζουν μια ιδιαίτερα ορατή έγχρωμη λωρίδα στο έδαφος.
Παρατηρώντας πώς οι πεζοί προσαρμόζουν την ταχύτητά τους για να αποφύγουν όσους συναντούν, η Ford δοκιμάζει ήδη μία τεχνολογία, η οποία θα συμβουλεύει τους οδηγούς να επιβραδύνουν ή να επιταχύνουν για να αποφύγουν μία σύγκρουση με οχήματα που πλησιάζουν από άλλες κατευθύνσεις.
Τα βαρέα φορτηγά Renault T και T High, δέχθηκαν για το 2019 μία σειρά αναβαθμίσεων, οι οποίες μείωσαν τα επίπεδα κατανάλωσης κατά 3%.
Η Isuzu θα παίξει το ρόλο του ειδικού στην κατασκευή επαγγελματικών οχημάτων και η Cummins θα συνεισφέρει στη συνεργασία με την 100ετή εμπειρία της στην παραγωγή κινητήρων.
Παρόλο που το πνευματικό «παιδί» του Alex Baldini Imnadze δείχνει άκρως φουτουριστικό, εντούτοις δεν είναι τελείως εξωπραγματικό, καθώς τόσο η Tesla όσο και η Nikola Motors ετοιμάζονται να παράξουν μαζικά φορτηγά που και αυτά μοιάζουν βγαλμένα από το μέλλον.
Η Knorr-Bremse φιλοδοξεί να καταστεί στην Ιαπωνία ο μεγαλύτερος προμηθευτής συστημάτων διεύθυνσης με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια (RCB) για επαγγελματικά οχήματα.
Το «θαυματουργό» γραφένιο, όπως το αποκαλούν πολλοί μηχανικοί, είναι 200 φορές ισχυρότερο από το ατσάλι και ένα από τα πιο επαγωγικά υλικά στον κόσμο. Είναι εξαιρετικά ηχομονωτικό, πολύ λεπτό και εύκαμπτο.
Η Daimler συνεχίζει να επενδύει σημαντικά χρηματικά ποσά στην ηλεκτροκίνηση και πρόσφατα αγόρασε κυψέλες μπαταριών αξίας άνω των 20 δισ. ευρώ.
Οι ανάγκες ενός τυπικού σπιτιού μπορούν να καλυφθούν χρησιμοποιώντας ένα μικρό ποσοστό της χωρητικότητας της μπαταρίας, αφήνοντας άφθονη ενέργεια διαθέσιμη για οδήγηση. Την επόμενη μέρα, ο κύκλος επαναλαμβάνεται.
Παρόλο που τα ρομπότ αποτελούν καθεστώς στις σημερινές βιομηχανικές εγκαταστάσεις, το νέο κέντρο εκπαίδευσης της BPW είναι μοναδικό, ακόμα και στη βιομηχανική καρδιά της Γερμανίας, την περιοχή της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.
H Webasto υπέγραψε στρατηγική συνεργασία με την Wanxiang A123, μια εταιρεία από το Χανγκτσόου της ανατολικής Κίνας που κατασκευάζει μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Το Mack Anthem της ΑΤΑ εξοπλίζεται με τον κινητήρα Mack MP 8HE-415SE, ο οποίος αποδίδει ισχύ 415 ίππων στις 1.300- 1.700 σ.α.λ., με τη ροπή των 2.386 Nm να είναι διαθέσιμη στις 900-1.250 σ.α.λ.
Ο κινητήρας της Cummins μπορεί να λειτουργήσει τόσο με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) όσο και με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά και με ανανεώσιμο φυσικό αέριο (RNG).
Tο Transit Custom PHEV είναι σε θέση να λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και άρα να μην εκπέμπει ρύπους, για περισσότερα από 50 χλμ. Για την επέκταση της αυτονομίας του στα 500 χλμ., χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost.
Η μονάδα καλύπτει επιφάνεια 1.000 τ.μ. και βρίσκεται στο εργοστάσιο της Volkswagen, στο Ανόβερο της Γερμανίας. Διαθέτει δύο χώρους δοκιμών, στους οποίους τα οχήματα ελέγχονται με βάση τη παγκόσμια διαδικασία εξέτασης ελαφρών οχημάτων WLTP.
Η FedEx Corp. θα αποκτήσει 1.000 ηλεκτροκίνητα βαν, Chanje V8100.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν μοντελιστές από διάφορες πόλεις.
Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμαστικές πτήσεις, τα drones θα βοηθήσουν στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του εργοστασίου της ZF, πραγματοποιώντας πτήσεις μήκους έως και ενός χιλιομέτρου.
Η νέα εγκατάσταση αναμένεται να βελτιστοποιήσει την παγκόσμια λειτουργία της Mopar, με περίπου 340.000 τ.μ. έκτασης, εκ των οποίων τα 40.000 τ.μ. θα αποτελούνται από νέα κτίρια.
Η έγκριση αφορά όχι μόνο στη Γερμανία, αλλά σε όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε., όπως και στην Ελβετία και στη Νορβηγία. Επιπλέον, απλοποιεί τις διαδικασίες ταξινόμησης και σε κράτη εκτός Ε.Ε.
Εξαθέσιο είναι το διπλοκάμπινο pick-up, η καρότσα του οποίου έχει την ικανότητα μεταφοράς αντικειμένων βάρους 800 κιλών και παράλληλα στη βάση του αμαξώματος, υπάρχουν κλειστά κουτιά μεταφοράς εξοπλισμού.