Τροχοί & TIR

Kenworth με κινητήρα Cummins φυσικού αερίου

Τρία φορτηγά της Kenworth, τα T680, T880 και T880S είναι πλέον διαθέσιμα με τον κινητήρα φυσικού αερίου Cummins Westport ISX12N, ο οποίος εκπέμπει σχεδόν μηδενικά επίπεδα ρύπων οξειδίων του αζώτου (
Τρίτη 22/01/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο κινητήρας της Cummins μπορεί να λειτουργήσει τόσο με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) όσο και με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά και με ανανεώσιμο φυσικό αέριο (RNG).
Ο κινητήρας της Cummins μπορεί να λειτουργήσει τόσο με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) όσο και με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά και με ανανεώσιμο φυσικό αέριο (RNG).

Τρία φορτηγά της Kenworth, τα T680, T880 και T880S είναι πλέον διαθέσιμα με τον κινητήρα φυσικού αερίου Cummins Westport ISX12N, ο οποίος εκπέμπει σχεδόν μηδενικά επίπεδα ρύπων οξειδίων του αζώτου (NOx).

Ο εν λόγω κινητήρας είναι πιστοποιημένος τόσο από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των Η.Π.Α. όσο και από την επιτροπή «California Air Resources Board» (CARB). Πληροί το προαιρετικό πρότυπο χαμηλού επιπέδου NOx (οξειδίων του αζώτου) που ορίζεται από την CARB στα 0,02 γρ./ίππο, κάτι που ισοδυναμεί με μείωση της τάξης του 90%, σε σχέση με τους κινητήρες που λειτουργούν με πετρέλαιο.

Ο κινητήρας ISX12N διαθέτει ένα σύστημα εξαερισμού κλειστού στροφαλοθαλάμου, μοναδικό καταλύτη τριών κατευθύνσεων που δεν χρειάζεται συντήρηση, ενσωματωμένη διαγνωστική μονάδα και ανθεκτικό -κατά την εταιρεία- εγκέφαλο. Στα Kenworth T680, T880 και T880S, η ισχύς του 12λιτρου κινητήρα ανέρχεται μέχρι και τους 400 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει έως και τα 1.966 Nm.

Ο κινητήρας της Cummins μπορεί να λειτουργήσει τόσο με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) όσο και με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά και με ανανεώσιμο φυσικό αέριο (RNG), που παράγεται από την αποσύνθεση οργανικών αποβλήτων και το οποίο μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG).

PreviousNext