«PowerDrive» ονομάζει η Cummins το προηγμένο ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα που φορτίζει στην πρίζα (plug-in hybrid). Το εμπορικό του λανσάρισμα στην Ευρώπη προγραμματίζεται για το εγγύς μέλλον και οι εφαρμογές του ποικίλουν από τα ελαφρά έως τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα.

Το PowerDrive αντικαθιστά το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και αλλάζει σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα στις δύο υβριδικές και τις δύο αμιγώς ηλεκτρικές λειτουργίες, βελτιστοποιώντας το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, ώστε να περιορίζεται η κατανάλωση (από 40% έως 80%, σύμφωνα με την εταιρεία). Επίσης, σε ένα αμερικάνικο φορτηγό κατηγορίας 6 (US Class 6) όπως το εικονιζόμενο Kenworth T370, οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 80%.

Η ευέλικτη αρχιτεκτονική του υβριδικού συστήματος, επιτρέπει την εύκολη αλλαγή ανάμεσα στην ηλεκτρική λειτουργία για μέχρι και 80 χλμ. και στην υβριδική λειτουργία που προσδίδει στο όχημα αυτονομία άνω των 480 χλμ. Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί σε σειριακή (στην πόλη) ή παράλληλη (στον αυτοκινητόδρομο) διαμόρφωση. Στη σειριακή λειτουργία, ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια είτε από τις μπαταρίες είτε από τον κινητήρα πετρελαίου. Λειτουργώντας παράλληλα, ο ηλεκτρικός κινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας συνεργάζονται για την κίνηση του οχήματος. Στις ανηφόρες ή κατά τη διάρκεια μιας προσπέρασης, υπάρχει και μια τρίτη λειτουργία που προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ενέργειας.